مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

مقدمات استقرار صنایع نیمه مزاحم در شهرک صنعتی لردگان فراهم شد

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت : کلیه زیرساخت‎های لازم به منظور انتقال صنایع نیمه مزاحم لردگان به شهرک صنعتی آماده است و باید زمینه های لازم برای آگاهی و تشویق متولیان امر فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۲۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا شفیع زاده در دیدار با فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به جزییات کیفیت پروژه های عمرانی اجرا شده در سطح شهرک صنعتی لردگان افزود : زیرسازی ، آسفالت و جدول کشی معابر از جمله پروژه هایی است که در سال جاری در این شهرک صنعتی انجام پذیرفت.

وی اظهار داشت : ده میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آتش نشانی شهرک صنعتی لردگان تخصیص یافت و طی بازدید به عمل آمده ، محل مربوط به احداث ساختمان آتش نشانی در خیابان اصلی این شهرک صنعتی جانمایی شد.

شفیع زاده تصریح کرد : به منظور پیشگیری از مشکلات امنیتی و کنترل تردد ، با اعتباری معادل 270 میلیون تومان حصار کشی ضلع جنوبی شهرک صنعتی لردگان انجام شد و علیرغم برخی مشکلات ، شرکت شهرکهای صنعتی استان همچنان مکلف به حراست از محدوده و عرصه این شهرک صنعتی است.

فرماندار شهرستان لردگان نیز در این دیدار بر اهمیت ارایه ی گزارش مستمر از وضعیت شهرک صنعتی لردگان به صورت منظم تأکید کرد.

در جریان این سفر شهرستانی ؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های این شرکت در شهرک صنعتی لردگان ، در دیداری جداگانه نیز با دادستان شهرستان لردگان ؛ پیرامون وضعیت امنیتی این شهرک صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شهرک صنعتی لردگان با مساحت 200 هکتار در فاصله 160 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار