خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج در حوزه 9 خواهران سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان نشست سیاسی با موضوع شاخصه های انقلابی گری و استکبار ستیزی با حضور کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۲۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان همزمان با هفته بسیج نشست سیاسی با موضوع استکبار ستیزی و شاخصه های انقلابی گری با سخنرانی اقای محسن حاجیان در پایگاه مرصاد برگزار شد.حاجیان با اشاره به فواید استکبار ستیزی،گفت: استکبار ستیزی سنتی الهی است که اگر با انگیزه الهی همراه شود به انقلابی گری الهی نیز منجر خواهد شد.

 

وی گفت : اعتراض امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون را یادآور شد و افزود: انگیزه امام خمینی (ره) در مواجهه با دشمنان در جریان کاپیتولاسیون صیانت از دیانت دیگران بود.

 

محسن حاجیان خاطرنشان کرد: امام راحل با انقلاب خود که در واقع نشأت گرفته از مکتب عاشورا بود ، با انگیزه ای الهی به مبارز با مستکبرین زمان پرداخت و با پیروزی خود جهان را به چالش کشاند.

 

وی داعش را آخرین تیر استکبار جهانی به سردمداری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان اسلام و ایران این بار در لباس دین به مقابله با دین خدا پرداختند تا با ایجاد تفکرات التقاطی در جهان اسلام به اهداف پلید خود برسند.

 

حاجیان اقدامات رهبر معظم انقلاب را تداوم راه امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: تأثیر سخنان رهبر معظم انقلاب در جهان امروز آن چنان قوی و فراگیر است که سردمداران و مدعیان جهانی را وادار کرده است تا بصورت زنده به رصد بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بپردازند تا در جهان سیاست غافلگیر نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها