خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: نیرو های مسلح پشتیبانان مردم هستند/ در سوریه و عراق و لبنان و یمن زنان و کودکان کشته می شوند زیرا همه این جنایت ها در جهت منافع آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۷۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبد الکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه  فرماندهی جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی که در سالن اجتماعات قرارگاه  شهید صفوی برگزار شد اظهار کرد: باید قدر شناس باشید و قدر این جایگاهی را که خدا به شما داده است را بدانید.

وی ادامه داد: اگر مومن باشید دست قدرتمند خدا هستید، منطق ما کشور گشایی و قدرت نمایی نیست زیرا خدا مدافع  مومنان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید مسلح و قوی باشیم، موافقت اصولی و حکم مشروعیت ما را خدا صادر کرده است؛ خدا مدافع مومنان است، البته همه اصول را باید مراعات کرد تا حاکمیت الهی محقق شود، خداوند امنیت را قبل از آب و نان قرار داده است و این به خاطر این است که اگر امنیت نباشد هیچ چیزی میسر نیست و امکان حیات ندارد .

حجت الاسلام عابدینی افزود: امنیت ریشه در ایمان دارد و از خود شروع می شود  و حتی خود ما اگر از خود شروع کنیم به امنیت می‌رسیم و شاخصه های ما ایمان، اخلاص و تقوا بوده است تا صلح و امنیت بر اساس مکتب حسینی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتش ما باید صلح جهانی بر اساس الگوی حسینی ارائه دهد که همان  "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" است گفت: نیرو های  مسلح  پشتیبانان مردم هستند، در سوریه و عراق و لبنان و یمن زنان و کودکان کشته می شوند زیرا همه این جنایت ها در جهت منافع آمریکا است، تقویت بنیه دفاعی نوعی عقلانیت است

امام جمعه قزوین مطرح کرد: در شرایطی که شاهد توسعه تروریسم و تجاوز به کشورها هستیم باید اقتدار دفاعی خود را بالا ببریم تا آسیب نبینیم.

وی اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی با تقویت قدرت موشکی بیشتر شده و امیدواریم برد موشک‌های ایران علیه تروریست ها و مستکبران روز به روز افزایش یابد تا بتوانیم از مظلومان جهان نیز دفاع کنیم.

عابدینی تصریح کرد: تقویت امور معنوی و مذهبی در ارتش و نیروهای مسلح کاری ارزشمند است و توانسته وجه تمایز ارتش ما با سایر نقاط جهان باشد و تداوم برنامه های فرهنگی در بدنه ارتش ضروری است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات امیر محمد رضایی فرمانده سابق، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین معرفی شد.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها