فرمانده سپاه خلخال ؛

برنامه های هفته بسیج شهرستان خلخال تشریح شد

فرمانده سپاه خلخال به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در خلخال برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۸۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو ،سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال به تشریح برنامه های هفته بسیج شهرستان خلخال پرداخت.

کریمی مقتدای بسیجیان و اولین بسیجی تاریخ را شهید محراب حضرت علی (ع)  و در ادامه و امتداد به  حضور مقام معظم رهبری بزرگترین بسیجی تاریخ امروز  اشاره ، هفته بسیج را تبریک و گفت: بسیج در تمام عرصه ها حضور پررنگ داشته و انجام فعالیت های محرومیت زدایی،طرح هجرت، اقتصاد مقاومتی ، برنامه های فرهنگی و روشنگری وبصیرتی ، گفتمان رهبر و امام (ره) و اعزام کاروان های فرهنگی راهیان نور، مشهد مقدس نشان از حضور بسیج در تمامی عرصه است.

کریمی به نقش شایسته ادارات در همراهی با سپاه شهرستان در برنامه های ابلاغی، برگزاری یادواره ها ، پدافند غیر عامل ، کاروان مرقد مطهر امام (ره) ، اعیاد، وفیات ومناسبت ها اشاره وگفت: مسئولین ادارت خلخال هم از نظر مادی وهم از نظر معنوی در همراهی با سپاه تلاش خود را به کار گرفته اند.

کریمی گفت: امسال 5 مرحله اعزام کاروان راهیان نور داشته ایم که با مشارکت آموزش و پرورش و سایر ادارات به شایستگی انجام شده و هر وقت از ادارات کمکی خواسته شده با نهایت احترام این خواسته محقق گردیده است و ادارات در ارائه خدمت به مردم و برنامه های سپاه در حال سبقت گیری از هم مثل هشت سال دفاع مقدس  هستند.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: یکصد عنوان برنامه در طول هفت روز هفته بسیج انجام و مهمترین این برنامه ها برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران و برگزاری نشست های روشنگری و همایش مهم پنچ آذر و برگزاری مسابقات ورزشی است.

کریمی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی وتلاش برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری شهرستان خلخال رتبه اول را در سطح استان داشته و در بحث مدافعان حرم وکمک و حمایت از بحث مدافعان حرم نیز در رتبه برتر استانی قرار دارد که انتظار می رود با توجه به نزدیک بودن به اربعین سید وسالار شهیدان این کمک ها در دفاع از مدافعان حرم صورت گیرد.

کریمی گفت: برنامه های فرهنگی واعزام به مشهد مقدس برای اهالی شریف اهل تسنن بخش خورش رستم انجام شده   و این برنامه ها استمرار خواهد داشت.

فرمانده سپاه خلخال به تجمع عظیم 5 آذر با حضور بسیجیان و پیشکسوتان اشاره و گفت: این تجمع تجدید میثاق با آرمان سید الشهداء (ع) و در ادامه امام راحل و شهدای انقلاب است.

کریمی انتصاب شایسته فریدون بابایی به سمت فرمانداری شهرستان خلخال و انتخاب علی اعلایی را به عنوان شهردار به اعضای شورای اداری شهرستان خلخال تبریک گفت وافزود: شنیده ها حاکی از خدمت شایسته این فرماندار در شهرستان کلیبر بوده و انشا الله از خدمات شایسته این فرد درشهرستان بهره خواهیم برد.

در ادامه ثور الله نوروزی مسئول مجمع بسیج اقشار شهرستان خلخال  در خصوص فعالیت مجمع اقشار و فرشید بختیار زاده به عنوان مسئول اجرایی کمک به مدافعان حرم به تشریح برنامه های ابلاغی مجموعه خود پرداختند.


ارسال نظرات