فرمانده ناحیه شهید محلاتی گفت: بسیج در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی اهمیت قابل‌ ملاحظه‌ای دارد و در کارهای بسیج باید دانستنی‌ها را تبدیل به عمل کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۸۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران بزرگ ؛دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور سرهنگ قاسمعلی محمدی فرمانده ناحیه شهید محلاتی و شورای معاونین در دفتر فرماندهی ناحیه شهید محلاتی برگزار شد.

فرمانده ناحیه شهید محلاتی انسجام را مهم‌ترین رکن بسیج دانست و اظهار کرد: بسیج در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی اهمیت قابل‌ ملاحظه‌ای دارد؛ زیرا این عرصه، عرصه‌ای وسیع، پیچیده و دیر بازده بوده که ویژگی بسیج هم همین است.

وی با بیان اینکه بسیج دو ویژگی بارز دارد، گفت: انسجام اساس کارهای بسیجی است و تا انسجام تحقق پیدا نکند ارتقا اتفاق نمی‌افتد، درواقع انسجام هرچه فشرده‌تر باشد، کارکرد آن بیشتر است.

سرهنگ محمدی دومین ویژگی کارهای بسیجی را عملیاتی کردن دانستنی‌ها عنوان کرد و افزود: باید دانستنی‌ها را تبدیل به عمل کنیم و هر آنچه که یاد داریم را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

در پایان هر یک از معاونت‌ها برنامه‌های خود را برای هفته بسیج که شامل: برگزاری نشست روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه میقات صالحین توسط حوزه‌ها، انجام ویزیت رایگان برای عموم مردم، مسابقات مقاله نویسی، برگزاری دوره‌های آموزشی توسط قرارگاه فضای مجازی، رژه موتورسوران ارائه کردند.


ارسال نظرات