خبرهای داغ:
فرمانده قرار گاه شمالغرب ارتش:

تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام بیانگر مکتبی بودن ارتش است

فرمانگاه قرار گاه شمالغرب ارتش بیان کرد: به گفته رهبری تنها عامل بازدارندگی یک کشور در نیروهای مسلح آن است و تدین و تعهد امروز نیروهای ما سرآمد است و آن را از سایر ارتش های جهان متمایز کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۸۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر کیومرث شرفی روز سه شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین که در محل سالن اجتماعات ارتش برگزار شد اظهار کرد: امنیت در شرایط کنونی برای ما بسیار مهم است و اگر در جهان پر آشوب و منطقه ای ناامن، ایران اسلامی از جایگاه امنیتی ویژه ای برخوردار شده مرهون شهدا و ایثارگران است.

امیر شرفی بیان کرد: با هدایت رهبری عالم و فقیه امروز ارتش و نیروهای مسلح از اقتدار و آرامش خاصی برخوردار شده و در جهان شاخص است و باید بپذیریم که اقتدار سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تنها با تامین امنیت نظامی ممکن می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب کشور بیان کرد: دکترین دفاعی ما در واقع دفاع همه جانبه و بازدارنده است که ارتش از ارکان اصلی آن محسوب می شود.

شرفی یادآورشد: به گفته رهبری تنها عامل بازدارندگی یک کشور در نیروهای مسلح آن است و تدین و تعهد امروز نیروهای ما سرآمد است و آن را از سایر ارتش های جهان متمایز کرده است.

وی اضافه کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام بیانگر مکتبی بودن ارتش است و ولایتمداری، مردمی بودن از دیگر ویژگی ارتش ایران است.باید بپذیریم امروز زمانی می توانیم به قدرت دیپلماسی برسیم که با قدرت نظامی بتوانیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم و پشتیبان چنین وضعیتی تنها اقتدار نظامی و دفاعی است.

شرفی تصریح کرد: خطرپذیری ارتش و روحیه شهادت طلبی در کنار ولایتمداری موجب تفاوت ارتش ایران با سایر قوای مسلح جهان شده و همین روحیه با فرماندهی کل قوا رمز موفقیت ارتش کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب کشور اظهارداشت: قرارگاه منطقه ای شمالغرب حدود یک پنجم وسعت کشور است و با ۲۰ یگان عملیاتی با اموزش مطلوب آماده انجام همه نوع ماموریت است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها