همزمان با هفته بسیج

32 عنوان برنامه در 160 نقطه شهرستان بیجار برگزار می شود

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری 32 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی در 160 نقطه این شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۲۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری  در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور فرماندار،امام جمعه و مسئولان ادارات در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر ارزشمند بسیج برگرفته از معارف دینی است که به هیچ حزب یا جناحی وابسته نیست.

 

وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب که بسیج مزرعه بدون حصار است ،افزود:اعضای بسیج افرادی هستند که دل در گرو ولایت فقیه دارند.

 

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به نقش بسیج از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تا کنون ،گفت: مقابله با معاندان انقلاب در بدو پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و حضور نقش آفرین در هشت سال دفاع مقدس ،برگ زرینی از افتخارات بسیج و بسیجیان است.

 

عسکری تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی به خوبی توانسته در مباحث علمی ،فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی نقش آفرینی کند.

 

وی بیان داشت: حضور بسیج در محرومیت زدایی و رفع نیازمندیهای مردم در مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر افتخارات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: تشکیل یگان های مردمی در کشورهای محور مقاومت سوریه عراق لبنان و یمن از برکات بسیج است ،که بارقه ای از امید را در دل مستضعفان جهان به وجود آورده است.

وی با اشاره به ویزگی بارز بسیجیان بیان داشت: مخلص بودن و حرکت در مسیر ولایت فقیه از ویژگی بارز بسیجیان است و بدون هیچ وابستگی به حزب و جناحی و در چارچوب ولایت فقیه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همت و تلاش می کنند.

 

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به آغاز برنامه های هفته بسیج از 30 آبان تا 6 آذر گفت: برگزاری برنامه های بسیج با محوریت مردم از خصوصیات بارز این برنامه ها است.

 

عسکری از برگزاری 31 عنوان برنامه در 160 نقطه شهرستان بیجار همزمان با هفته بسیج  خبر داد.

 

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا،غبارروبی مزار مطهر شهدا،برگزاری یادوراه شهدا ،آبروی محله،برگزاری کارگاه های آموزشی همسر یابی و مهارت زندگی ،کارگاه آموزشی جلوگیری از اعتیاد و مهاجرت که مهمترین معضل شهرستان بیجار است از مهمترین برنامه های این هفته است.

 

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: برگزاری همایش مادران پرچمداران با جنگ نرم ،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان مردم محروم ،کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی ،هم اندیشی فصلی فرماندهان پایگاه های مقاومت ،همایش ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع ،افتتاح پایگاه مقاومت،میقان صالحین و حضور حماسی بسیجیان در 5 آذر همزمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین از دیگر برنامه های هفته بسیج در بیجار است.

 

اجرای واکسیناسبون طیور با همکاری بسیج سازندگی و شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار در 125 روستا

 

فرمانده سپاه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیجیان ما بدون هیچ چشم داشتی برای رفع محرومیت در خدمت دولتمردان هستند از اجرای واکسیناسیون طیور با همکاری بسیج سازندگی و شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار در 125 روستا در تاریخ 5 آذر ماه همزمان با 14 استان کشور خبر داد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار