حجت الاسلام مقدسی در گفتگو با «بسیج»:

ثواب راهپیمایی اربعین را فقط خدا می داند

حافظ قرآن گفت: ثواب این زیارت دست خداست و همانطور که همه شهدا در یک درجه و مرتبه نیستند مومنین و انبیاء هم درجات متفاوتی دارند ثوابشان را خدا می داند و چه ثوابی بالاتر از بهشت برای زائران است؟
کد خبر: ۸۷۷۸۷۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن مقدسی بیرجندی حافظ قرآن و نماینده ولی فقیه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین در این ایام و زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: آیت الله مکارم شیرازی ده مورد را برای زائران اربعین یاد آوری کرده اند که با رعایت آنها بتوانیم زیارت پرثمرتری داشته باشیم.

وی افزود: زائران باید نظم را در همه حال رعایت کنند نظافت را مراعات کنند که باعث آبرومندی ما می شود وقت نماز را توجه داشته باشند و از افراد ناتوان مراقبت کنند.

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: زائران باید سعی کنند از اهانت به مقدسات دیگران پرهیز کنند زیارت خود را مختصر و مفید انجام دهند تا دیگران هم به زیارت برسند و برای ظهور آقا امام زمان (عج) و نجات همه کشورهای اسلامی از شر اشرار و سربلندی مسلمین دعا کنند.

وی اظهار داشت: زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدا را در هر حال در نظر بگیرند و قدم به قدم که در این مسیر گام بر می دارند انشاء الله در امان باشند. ثواب این زیارت دست خداست و همانطور که همه شهدا در یک درجه و مرتبه نیستند مومنین و انبیاء هم درجات متفاوتی دارند ثوابشان را خدا می داند و چه ثوابی بالاتر از بهشت برای زائران است؟


ارسال نظرات
آخرین اخبار