حجت الاسلام خوش خلق در گفتگو با «بسیج»:

راهپیمایی اربعین معرفی تشیع به جهانیان است

کارشناس مذهبی گفت: این راهپیمایی میلیونی خود تعظیم شعائر است و شناساندن تشیع به مردم جهان تاثیر زیادی دارد که مردم در این ایام و با و جود سرما و تمام مشکلات به سمت کربلا حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۵۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

حجت الاسلام ابوالقاسم خوش خلق در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین و زیارت کربلا گفت: پیاده روی اربعین کار خیلی بزرگی است در حقیقت جوانان و مردم ما و دیگر کشور ها با این کار تشیع را به جهان معرفی می کنند.

وی افزود: کار خیلی خوبی است باید مردم را به این کار تشویق و ترغیب کرد که البته مردم در این راه جلوتر هستند و خودجوش به این سمت و سو حرکت می کنند. 
کارشناس مذهبی تاکید کرد: این راهپیمایی میلیونی خود تعظیم شعائر است و شناساندن تشیع به مردم جهان تاثیر زیادی دارد که مردم در این ایام و با و جود سرما و تمام مشکلات به سمت کربلا حرکت می کنند.

حجت الاسلام خوش خلق اظهار داشت: در محرم و اربعین مردم نذر و نیاز می کنند و غذا می دهند که این کار باید در دیگر ایام سال هم ادامه پیدا کند مردم به خاطر عشق و علاقه به امام حسین (ع) این کارها را انجام می دهند و به فرموده پیامبر (ص) در شهادت امام حسین (ع) حرارتی در دل مومنان است که هرگز سرد نمی شود.

وی تصریح کرد: افرادی که تمکن مالی دارند بیشتر برای خدمت به زائران امام حسین (ع) هزینه می کنند و کسانی که کمتر دارند به اندازه وسعشان تلاش می کنند و بقیه مردم نیز سعی می کنند که مراسم و مجالس امام حسین (ع) را پرشکوه تر و بهتر برگزار کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار