خبرهای داغ:
اجتماع مدافعان حرم همزمان با سومین مراسم سالگرد عروج آسمانی شهید «داد محمد رحیمی» روز پنج شنبه ۴ آذر ماه در حسینیه بنی فاطمه اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، اجتماع مدافعان حرم اصفهان همزمان با سومین مراسم سالگرد عروج آسمانی شهید «داد محمد رحیمی» شهید مدافع حرم اصفهان در روز پنج شنبه 4 آذر ماه از ساعت 18:30 الی 21:30 در حسینیه بنی فاطمه واقع در خیابان ابن سینا برگزار می‌شود.

در این مراسم که ویژه برادران است؛ حجت الاسلام دارستانی به سخنرانی خواهند پرداخت و کربلایی سید علیرضا روحانی نیز به مداحی می‌پردازد.

به گزارش بسیج، شهید داد محمد رحیمی چهارمین شهید مدافع حرم استان اصفهان از تیپ فاطمیون است که در جبهه‌های سوریه به شهادت رسید و پیش از این نیز به همت خانواده این شهید گرانقدر کتاب «مهاجر» که مربوط به زندگینامه این شهید است، تولید و چاپ شد.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند. طی سال‌های اخیر پیکرهای ده‌ها تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهانتشییع و تدفین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها