شرکت کاوات روانسر که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اداره مي شود، زمینه‌ی اشتغال 70 نفر از ساکنان اين منطقه را فراهم كرده و این تعداد در آینده‌ی نزدیک به عدد 220 خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل اين شرکت که در حوزه‌ی پرورش دام‌های شیری فعالیت می‌کند، عمر مشارکت با بنیاد برکت را نزدیک به یک سال برشمرد و گفت: با این همکاری و تزریق سرمایه از سوی بنیاد برکت، شرکت کاوات عملاً توانست دوباره فعال شده و در مرحله‌ی اول زمینه‌ی اشتغال مستقیم 70 نفر از ساکنان مناطق محروم روانسر را فراهم کند.

محمودی گفت: مشارکت اقتصادی بنیاد در مناطق محروم در احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه‌فعال نقش قابل‌توجهی دارد و می‌تواند اقدام مهمی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مناطق باشد.

وی هم‌چنین از افزایش قریب الوقوع ظرفیت اشتغال در شرکت کاوات روانسر در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت با توسعه‌ی جدید، 150 نفر دیگر نیز جذب این شرکت خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کاوات روانسر، خاطرنشان کرد: مشارکت بنیاد می‌تواند در کاهش آمار مهاجرت از مناطق محروم مؤثر باشد. خود ما هم توانسته‌ایم با ایجاد اشتغال برای بعضی افراد، در جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به کلان‌شهرها و پایتخت تأثیرگذار باشیم.
ارسال نظرات