خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برای اجرای نیات واقفان موکب مستقلی را در این مرز مستقر کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی مصائبی در این خصوص اظهار کرد: نیروهای ما در قالب موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه با همه امکانات در راستای اجرای نیات واقفان در مرز مهران مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در جهت اجرای نیات، واقفانی که نیت خدمت‌رسانی در راستای پیاده‌روی اربعین داشتند، از چهار روز گذشته در مرز مهران مستقر شده است.

حجت‌الاسلام مصائبی بیان کرد: 10تن آب، 70 بسته پذیرایی، هشت تن مواد خوراکی و ... از جمله مواردی هستند که در موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان در اختیار زوار قرار می‌گیرد و همچنین با توجه به اینکه زائران در بازگشت خود در این راستا با مشکل مواجه می‌شوند از این رو ما برای ایام بازگشت زوار نیز بسته‌های پذیرایی آماده کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه شور و اشتیاق خاصی در وجود زائران و شیفتگان حسینی(ع) موج می‌زند، خاطرنشان کرد: برپایی موکب‌های متعدد، نیازهای زائران حسینی را که با پای پیاده و با اشتیاق راهی زیارت بارگاه مقدس سیدالشهدا شده‌اند را به‌ خوبی تامین می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: علاوه بر موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، کمیته فرهنگی این اداره نیز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مرز مهران مستقر شده است.

ارسال نظرات