حجت الاسلام مکرم در گفتگو با بسیج:

نگرانی دشمنان اسلام از تقویت بسیج و طرز تفکر بسیجی است

کد خبر: ۸۷۷۸۷۸۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، "حجت الاسلام جابر مکرم" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر در گفتگو با خبرنگار ما در مورد هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج که بنابر فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی )ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد یکی از نهادهای مقدس و تأثیر گذار جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد؛ چرا که آنها در همه عرصه‌های زندگی، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کنند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد، تفکر بسیجی است. در سوریه نیز استکبار پیش‌بینی کرده بود که ظرف 6 ماه حکومت "بشار‌ اسد" را ساقط می‌کند و با ورود تفکر بسیجی در سوریه این ارتش در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و علی‌رغم اینکه همه دنیا منهای ایران، ضد سوریه است، دشمنان راه به جایی نبردند.

مکرم خاطر نشان کرد: بسیج نهادی است که در شرایط حساس و بحرانی همچون دفاع مقدس و یا فتنه 88 لزوم وجود آن به خوبی احساس می شود و امروز در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی که مرحله صدور انقلاب است شجره طیبه بسیج مستضعفین که به فرمان امام خمینی (ره) در ایران اسلامی تشکیل شد الگو و سر منشاء نیروهای مردمی در کشور های منطقه است ، الگویی که باعث شده است تحولات منطقه به نفع جبهه انقلاب اسلامی رقم بخورد.

این مقام مسئول محور مقاومت شکل گرفته در کشور های اسلامی را نشأت گرفته از تفکر بسیجی دانست و افزود: بیشتر نگرانی دشمنان اسلام از تقویت این باور و طرز تفکر است و ما باید تلاش کنیم این طرز تفکر و روحیه عمومی را تقویت کنیم زیرا هم در امنیت پایدار ما تاثیرگذار است و هم موجب تقویت ارزش‌های دینی و اجتماعی جامعه ما می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار