معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت :بودجه فرهنگی دانشگاه یاسوج کافی نیست.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۹۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: سرانه فرهنگی دانشگاه یاسوج نسبت به سال قبل افزایش داشته است اما در مجموع بودجه فرهنگی مدنظر با نیازها هم خوانی ندارد و کافی نیست. 

دکتر فریبرز نیکدل در ادامه با بیان اینکه دانشگاه یاسوج دارای 13خوابگاه است که از این تعداد 7خوابگاه آن دخترانه و 6خوابگاه پسرانه هستند افزود: 2300 دانشجوی دختر و پسر در خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه اسکان دارند.  

وی ادامه داد: از این تعداد 1400نفر دختر و 900نفر پسر هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: خوابگاههای خودگردان این دانشگاه برای اولین تعطیل شده و در حال حاضر همه خوابگاههای این دانشگاه ملکی اند.

دکتر نیکدل افزود: 22واحد خوابگاهی به دانشجویان متأهل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: طی سال جاری هزار و 25 نفر از دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود این دانشگاه به غیر از واحدهای چرام و گچساران متقاضی خوابگاه بودند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: با هدف مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه دانشجویی سال گذشته دو نفر از افراد نیکوکار به این دانشگاه دعوت شدند که قولهایی برای ایجاد مجتمع فرهنگی-ورزشی دادند.

وی در خصوص هزینه اجاره بها خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه افزود: هزینه خوابگاه ها تابع قوانین صندوق رفاه دانشجویان است و اجاره اتاق های چهارنفره، 6نفره و هشت نفره متفاوت است. 

دکتر نیکدل افزود: برای ارتقاء سلف سرویس دانشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته است که 2500دانشجوی خانم و آقا ظرفیت دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: غذای سلف این دانشگاه نسبت به سال گذشته از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.

دکتر نیکدل ادامه داد: 6دستگاه اتوبوس برای آمد و شد دانشجویان از شهر به دانشگاه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات