فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: بسیج امروز به الگویی برای مقابله با استکبار و رهایی از بند زر و زور در جهان شناخته شده است و تفکر بسیجی به خارج از مرزهای این خطه نیز نفوذ کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۱۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدارعلیرضا در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: بسیج نهادی انقلابی و مردمی است که در همان‌ سال‌های نخست انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به منظور دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: بسیج امروز به الگویی برای مقابله با استکبار و رهایی از بند زر و زور در جهان شناخته شده است و تفکر بسیجی به خارج از مرزهای این خطه نیز نفوذ کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: امروز بسیج بیش از پیش بالنده‌تر شده تا جایی که امروز شاهدیم بسیج در تمامی عرصه ها ورود کرده و از ظرفیت بسیج در تمامی عرصه ها بهره گرفته می شود.

سرهنگ پاسدار براتعلی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، هشت سال دفاع مقدس و تشکیل حکومت اسلامی از مراحل انقلاب اسلامی بود که سپری شد و امروز باید یک دولت اسلامی تشکیل شود که همه، در تمامی ارکان انقلابی باشند و این امر با ورود به بسیج محقق می شود.

وی افزود: خوشبختانه درتمام مقتضیات زمانی بسیج در مقابله با همه توطئه های استکباری و شوم دشمن سربلند بیرون آمده است و هفته بسیج نیز یادآور ایستادگی آنان در مقابل دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خمین گفت: پیاده‌روی اربعین، برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدا، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در خمین است.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به حضور بسیج و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصادمقاومتی تحقق این مهم را بسیج وظیفه خود می‌داند و به این مظنور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادمقاومتی در بخش کشاورزی در هفته بسیج بخشی از فعالیت های صورت گرفته در این عرصه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: سال گذشته با پرداخت دو میلیارد و پانصدمیلیون ریال از سوی بسیج سازندگی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم در خمین فراهم شد و امیدواریم امسال نیز با تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات، بتوانیم در این مسیر حرکت جدی‌تری داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار براتعلی ادامه داد: امسال نیز همین مبلغ تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که در حال حاضر بیش از یک میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

سرهنگ پاسدار براتعلی در پایان خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی نیاز به بسیج و تفکر و روحیه بسیجی بیش از گذشته احساس می شود و باید حضور بسیج در همه عرصه ها جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات