اجرای ۴۸ طرح اشتغال زایی در پیچاب باشت

مدیرکل کمیته امداد استان گفت :تاکنون ۴۸ طرح اشتغال زایی برای مددجویان منطقه کمتر برخوردار پیچاب در شهرستان باشت اجرا شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۲۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با خانواده های مددجوی روستاهای منطقه محروم پیچاب باشت با بیان اینکه برای اجرای این تعداد طرح پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است گفت: مهمترین رویکرد کمیته امداد اشتغال زایی و حرکت به سمت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان وخارج کردن از گردونه حمایتی است.
فرید محبی با اشاره به اینکه تلاش می شود سالانه ۱۰درصد از مددجویان خودکفا شوند افزود: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و کمک به استقلال وخودکفایی آنها بهترین سیاست برای تکریم مددجویان است.

وی تعداد خانوار ساکن این منطقه را ۱۳۰خانوار اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات مختلفی بهره مند می شوند که در سال جاری هشت خانوار خودکفا شدند.

محبی به بازدید از مناطق محروم استان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های کاری کمیته امداد اشاره و تأکید کرد: این نهاد با دیدار از خانواده های تحت حمایت و بررسی وضعیت آنها از نزدیک، تلاش می کند تا با شناسایی نیازهای آنها در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای این منطقه، ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد تا به تمامی خانواده های نیازمند واجد شرایط در این مناطق محروم تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کند.

محبی گفت: با توجه به حجم نیازمندی ها در این منطقه، کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه مشکلات نیازمندان باشد و در این زمینه نیاز به همراهی و تعامل همه دستگاه های اجرایی دارد.

در این بازدید اقلام خوراکی و لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به مددجویان این مناطق اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار