فرمانده سپاه الیگودرز گفت:حضرت امام در فلسفه تشکیل بسیج آینده انقلاب را مد نظر داشت.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۵۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ محمد برامکی در جمع خبرنگاران این شهرستان به فلسفه تشکیل بسیج اشاره نمود و افزود: در زمان تشکیل این شجره طیبه شاید کسی نمی دانست روزی علاج تمام دردها شود و ۱۰ ماه پس تشکیل بسیج با هجوم دشمن ‌به کشور و اقتدار بسیج همگان به آینده نگری امام‌ در تاسیس این نهاد مقدس پی بردند.
وی با اشاره به اینکه اگر بسیج شکل نمی گرفت معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا ختم می شد افزود: امروزبسیج باعث دلگرمی تمام مظلومان شده است.
برامکی افزود: بسیج با روحیه خود باوری در بین مردم از نقش ویژه ای برخوردار است ودر راستای خودباوری جامعه تلاش خواهدنمود.
وی با اشاره به اهداف خدمتگزاری و افزایش  اقتدار ملی در بسیج افزود: بسیج در خصوص اقتدار ملی با ایجاد ساز و کار امنیت پایدار و قابل قبولی را در سطح کشور مشاهده می کنیم و خوشبختانه ایران امن همچون نگینی در خاورمیانه پر تلاطم می درخشد.

سرهنگ برامکی شعار محوری هفته بسیج  را " بسیج انقلابی و خدمتگزار " عنوان‌کرد و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی، ترویج گفتمان انقلابی، معرفی توانمندیها و نمایش اقتدار را بعنوان اساسی ترین اهداف بسیج در برنامه  های این ایام پی خواهیم‌گرفت.

وی به تقارن هفته بسیج با اربعین حسینی اشاره نمود و افزود: در هفته بسیج برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که اجرایی خواهند شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز از برگزاری ۳۹ برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا،مسابقات فرهنگی و ورزشی ، ارائه خدمات فرهنگی و بهداشتی و مشاوره ای به عموم مردم ،عرضه محصولات فرهنگی ،افتتاح مهدهای قرآنی و کوهپیمایی عمومی و .... از جمله برنامه های این هفته می باشد.
وی همچنین به افتتاح ۴۵ پروژه در این هفته اشاره نمود و افزود: این طرحهادر قالب اقتصاد مقاومتی و در ۱۹ عرصه تولیدی و خدماتی اجرا شده و در این هفته به بهره برداری می رسد.
سرهنگ برامکی اجتماع بزرگ مدافعین حرم را از برنامه های مهم این هفته دانست و افزود: این گردهمایی بزرگ همزمان با سراسر کشور در پنجم آذر ماه و با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد.

سحر شاه علی:الیگودرز 

ارسال نظرات