خبرهای داغ:
دهشیری: اگر جامعه ما اهل مطالعه شود خیلی فرق دارد با زمانی که اهل مطالعه نباشد زیرا افکار با یکدیگر تبادل نظر می شودو این موضوع که ما کتاب نمی خوانیم یک فاجعه بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۵۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

امام جمعه اردستان اظهار کرد: اولین پیام دریافتی وحی بود که توسط پیامبر اکرم  صورت گرفت آن هم خواندن ونوشتن ودر زمان وسرزمینی که همه جا را کفر فرا گرفته بود.

حجت الاسلام حسن دهشیری در جلسه شورای اداری درسالن اداره ارشادبمناسبت هفته کتاب گفت: اهمیت سواد وکتابخوانی این قدر زیاد است که در زمان پیامبر گرامی زندانیان را که می گرفتند آنهایی که سواد داشتند اگر به بقیه قرآن خواندن یا خواندن ونوشتن یاد می دادند آزادشان می کردند.

وی افزود: اگر جامعه ما اهل مطالعه شود خیلی فرق دارد با زمانی که اهل مطالعه نباشد زیرا افکار با یکدیگر تبادل نظر می شودو این موضوع که ما کتاب نمی خوانیم یک فاجعه بزرگ است.

دهشیری با بیان اینکه سرانه مطالعه واقعا کم است تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های حساب شده و به روز سال آینده شاهد افزایش سرانه کتاب خوانی در اردستان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی جای مطالعه کتاب را در جامعه گرفته است و امروز عصر انفجار اطلاعات و پیشرفت علم است و کسانی که از این موقعیت استفاده نکنند دچار خسارت می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها