معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سیره امام حسین بهترین الگو برای ملت های مسلمان است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه ها بسیج محلات و مساجد سپاه مرند، سیره امام حسین(ع) را بهترین الگو برای مسلمانان به خصوص دولتمردان دانست.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۷۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور تاکید کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور بالنده باشد هیچ متجاوزی جرات نمی‌کند به کشور و ملت ما نگاه متجاوزانه داشته باشد.

وی افزود: تا زمانی که این ویژگی در جامعه ما زنده باشد اگر همه قدرت‌های عالم دست به دست هم دهند، قادر نخواهند بود در برابر مردم و نظام اسلامی ما کوچک‌ترین قصد تجاوز و تعدی داشته باشند.

هاشم پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عـاشـورا پـيام ها و درس هايي دارد، افزود: عاشورا به ما درس مي دهد كه براي حفظ دين بايد با فداكاري در مـيـدان نبرد حق و باطل همه در يك صف ایستاد، چراکه جبهه دشمن با همه توانايي هاي ظاهري، بسيار آسيب پذير است.

وی خطاب به روحانیون و مداحان اهل بیت(ع)، تاکید کرد: رسالت خطير برگزار كنندگان محافل حسيني به خصوص روحانيّت كه مرزبانان فرهنگ ناب عاشورا هستند، زدودن غبار غفلت و آلودگي تحريفات و كجروي ها نسبت به اين قيام جهاني است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار