خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: قم دارای توانمندی تهیه بسته ترویج ایثار و شهادت است که باید از این امر استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۹۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان عصر امروز در جلسه شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه استان قم دارای ظرفیت فراوان در زمینه ترویج ایثار و شهادت است، اظهار کرد: از منابع شورای هماهنگی فرهنگ ایثار و شهادت کشور باید در زمینه خمیر مایه استفاده شود و  بومی‌سازی صورت گیرد، قم دارای توانمندی تهیه بسته ترویج ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری گرامیداشت‌ها و یادواره‌ها یکی از امور ترویج ایثار و شهادت است، یادواره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان یکی از محوری‌ترین یادواره‌ها است و در کنار این یادواره در طول سال بیش از 500 یادواره محلی برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: یادواره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان 27 آبان امسال در مجتمع امام خمینی برگزار می‌شود و تولیت آستان قدس رضوی در این یادواره به ایراد سخنرانی می‌پردازد، امیدواریم دستگاه‌های استانی با برنامه ویژه در این بخش وارد شوند.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در این جلسه اظهار کرد: همه با توجه به دین خود به شهدا تلاش می‌کنند ولی مرجع سیاست‌گذاری و هدایت وجود ندارد تا فعالیت‌ها اثربخشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یادواره بر افراد اثر می‌گذارد و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود، گفت: یادواره‌ها بهترین فرصت برای ترویج ایثار و شهادت است، دستگاه‌ها باید در این زمینه وارد شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها