خبرهای داغ:
آخرین مهلت شرکت در سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان، سی ام آذر 95 می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۹۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

30 آذر، آخرین مهلت شرکت در سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور، بر اساس مشارکت حداکثری قشر ارزشی فرهنگیان بسیجی و با هدف تقویت روحیه پژوهشگری در فرهنگیان و ارتقای سطح دانش و تولید علم شکل گرفته و محورهای آن فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مهم ترین مسائل روز و دغدغه های آموزش و پروش می باشد.

بر اساس این گزارش، محورهای سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی در سال جاری، عناوینی چون نقش معلم و دستگاه های مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی، خصوصی سازی مدارس ، اصالت سود یا اصالت تعلیم و تربیت، عهد شکنی آمریکا، مصادیق و نمونه ها، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در مقابله با ولنگاری فرهنگی، حقیقت جهاد کبیر و نحوه تحقق آن و بررسی وضعیت ادب و حیاء در جامعه ایران می باشد.

همچنین بررسی نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز، رسالت آموزش و پرورش در شتاب رشد علمی کشور، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه، چگونگی احیا و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش و هویت مستقل دینی و ملی نسل آینده، چیستی و چگونگی آن دیگر محورهای جشنواره را تشکیل می دهد.

پژوهشگران فرهنگی بسیجی استان قم علاقمند به شرکت در جشنواره لازم است مقالات علمی خود را بر اساس شیوه نامه پیوستی در سایت بسیج فرهنگیان، تنظیم و به کانون های بسیج ادارات نواحی و یا سازمان بسیج فرهنگیان استان تحویل نمایند.

فرصت ارسال مقالات تا پایان آذرماه سال جاری است و طبق روال هر ساله به برگزیدگان کشوری طی مراسمی جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.


ارسال نظرات