خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت:متأسفانه "اعلمی" از حدود و مرزها تجاوز کرد و از محیط دانشگاه سوء استفاده نمود لذا ما به هیچ عنوان خطای ایشان را نمی بخشیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۹۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی نجفی نژاد ظهر امروز در تجمع دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان در محکومیت هتاکی های اخیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی استثنایی بود که به رهبری شخصیتی بی نظیر و الهی به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه شخصیتی، انقلاب را پایه گذاری کرد که هیچ وابستگی به قدرت یا ابر قدرتی نداشت،  افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر ارزش های الهی، ایمان قوی، قدرت اراده و با حضور مردم انقلابی توانست حرکتی را آغاز و به ثمر برساند که به الگویی جهانی تبدیل شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: انقلاب برای حاکمیت ارزش ها و آرمان های الهی تحقق پیدا کرد لذا پیروزی انقلاب ضربه محکمی به ابر قدرت ها وارد نمود و دشمنان برای انحراف انقلاب اسلامی برنامه و نقشه های فراوانی را طراحی کردند.

نجفی نژاد در ادامه مطلب با بیان اینکه انقلاب مورد تایید ابر قدرت ها نبود افزود: دشمنان از همان ابتدای انقلاب برای انحراف آن نقشه های زیادی ترسیم کردند لذا با تحمیل جنگ 8 ساله به ایران به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند ولی غافل از اینکه فرزندان امام با ایستادگی آنان را با شکست مواجهه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دشمن فهمید که با حمله نظامی و مستقیم نمی تواند این ملت را از مسیر خود باز گرداند، لذا پروژه نفوذ و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد و به طرق مختلف ارزش ها و آرمان های انقلاب را نشانه گرفت تا در باور ملت ایران تغییر و تحول ایجاد نماید.

مسئول کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با تاکید به این موضوع که در مقابل جنگ نرم دشمن باید به روش خودش مقابله کرد، بیان داشت: باید به تقویت ارزش ها و باورها دینی پرداخت و این آرمان ها را به نسل های آینده انتقال دهیم.

وی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را یکی از اقدامات موثر در این خصوص دانست و گفت: کرسی های آزاد اندیشی خواست و مطالبه مقام معظم رهبری بود تا دانشجویان با تریبون آزاد قدرت تحلیل پیدا کرده و اسیر برنامه های دشمن نشوند.

نجفی نژاد افزود: مقام معظم رهبری بارها از عدم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه از مسئولین گلایه داشتند که اقدامات مناسبی در این خصوص انجام نگرفته است.

وی در بحث اقتصاد مقاومتی که یکی از بزرگترین دغدغه های مقام عزمای ولایت می باشد،گفت: با این پیش فرض ها با برگزاری مناظره در دانشگاه با موضوع اقتصادی در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مزین شده است، انتظار بود که بحثهای خوبی از دل این مناظره بیرون آید و تحلیل مناسبی ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در ادامه مطلب اذعان کرد: ما غافل از آنکه طرف این مناظره از همه چیز صحبت می کند غیر از مسائل اقتصادی ولی متأسفانه وی (اعلمی) از حدود و مرزها تجاوز کرد و از محیط دانشگاه سوء استفاده نمود لذا ما به هیچ عنوان خطای ایشان را نمی بخشیم.

نجفی نژاد از همه دانشجویان دغدغه مند و انقلابی در این تجمع عظیم قدردانی و خاطرنشان کرد: دانشجویان در همه عرصه ها پیش قدم بودند. انشاالله با این پتانسیل در برابر تهاجم اقتصادی و فرهنگی نیز با همین روحیه بسیجی و جهادی مشکلات کشور را حل نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها