خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو در آستانه هفته بسیج با اشاره به شکل گیری بسیج به دستور امام خمینی(ره) و حضور بسیج در عرصه های مختلف انقلاب، گفت: بسیج موجب وحشت و ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۳۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

 سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکل مکتبی و مردمی بسیج است، گفت: امام راحل تشکیل بسیج را از برکات و الطاف الهی برای ملت انقلابی توصیف کردند بنابراین بسیج تشکلی مکتبی و ولایی است که هم پا و همراه انقلاب بوده و است.

وی افزود: نام زیبای بسیج در بردارنده قداست، پاکی، ایثارگری و از خود گذشتگی هاست و امروز همه می خواهند نام خود را با نام زیبای بسیج زینت دهند.

رشیدی تاکید کرد: بسیج در ساختار انقلاب اسلامی آن چنان عظمت و بزرگی یافته است که موجب آبروی و اعتبار برای افراد و رمز پیروزی، عظمت و افتخار اسلام و مسلمین است.

وی با تشریح برنامه های این ناحیه برای هفته بسیج، خاطرنشان کرد: تقارن هفته بسیج با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، فرصت خوبی ایجاد کرده است تا برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی حسینی و عاشورایی بگیرد.

سعید رشیدی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنگری ودیدار با خانواده های شهدا را از جمله برنامه های هفته بسیج برشمرد و ادامه داد: بسیجیان این شهرستان در حضور حماسی پنج آذر با شکوه تر از سال های گذشته حضور خواهند یافت و به دشمنان این مرز و بوم خواهند گفت که ما تا آخرین نفس از آرمان های ایننظام مقدس دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظرات