فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر

35برنامه هفته بسیج در پلدختر برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:اجتماع بزرگ بسیجیان پلدختر با عنوان مدافعین حرم در پنجم آذرماه برگزار می شود
کد خبر: ۸۷۷۸۹۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ علی ناصری سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در نشست خبری ویژه اعلام برنامه های هفته بسیج با اشاره به برنامه های این هفته و آغاز آن از سی ام آبان ماه اظهار داشت:ناحیه مقاومت بسیج بر اساس روز شمار هفته بسیج،35برنامه فرهنگی،ورزشی،هنری،اقتصاد مقاومتی و درمانی برنامه ریزی کرده است.
وی بیان کرد:برنامه های این هفته با حضور پر رنگ در مراسمات عزاداری اربعین و پذیرایی از زائرین انجام می گیرد.
وی با اشاره به برنامه های اولین روز از هفته بسیج عنوان کرد:تحویل نامه سردار نقدی به استادیاران و سرمربیان که امام جمعه شهرستان جز این نفرات می باشد، درخواست تبیین اهمیت نظام تربیتی صالحین در خطبه های نماز جمعه می باشد.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:دومین روز از هفته بسیج با عنوان "انقلابی گری وظلم ستیزی"است که در این روز هم برنامه هایی از قبیل اجرای نشست های حلقه های صالحین خواهران با محور خطبه خوانی حضرت زینب(س) در مساجد وحسینیه های پلدختر و معمولان برگزار می شود.
سرهنگ ناصری ادامه داد:برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی و تشریح برنامه های هفته بسیج در جمع آنها از دیگر برنامه های این هفته است.
وی اضافه کرد:در این روز پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس به مدارس ودانشگاه ها در قالب برنامه های اردویی و بسیج دانش آموزی و دانشجویی اعزام می شوند.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه سومین روز از هفته بسیج با عنوان "انقلابی گری و پیشرفت"نام گذاری شده است یادآور شد:برگزاری همایش بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی،افتتاح مهدهای قرآنی و مراسم روز قشر بسیج طلاب در این روز است.
وی تصریح کرد:همایش مشترک ائمه جمعه،جماعات،فرماندهان حوزه ها،پایگاه های مقاومت،نشست حلقه صالحین پایگاه های بسیج ادارات در گلزار شهدا و انجام مسابقات ورزشی بومی ومحلی از دیگر برنامه های سومین روز هفته بسیج است.
وی افزود:"انقلابی گری و کار آفرینی"عنوان چهارمین روز هفته بسیج که برنامه های نمایشگاه کتاب و فروشگاه تولیدات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شهرستان برپا می شود.
ناصری،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی،تجلیل از تولیدکنندگان برتر و صنایع تبدیلی و برگزاری حلقه های صالحین پیشکسوتان  در منازل آنها از دیگر برنامه های روز چهارم این هفته برشمرد.
وی گفت: روز پنجم از هفته بسیج عنوان "انقلابی گری و ایثار"عنوان دارد که در این روز برنامه هایی همچون دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا،جانبازان بسیجی،، افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت جدید التاسیس در حوزه های مقاومت،برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در سطح ادارات،عطر افشانی قبور شهدا و ویزیت رایگان برگزار می شود.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به اینکه روز ششم هفته بسیج با شعار" انقلابی گری و اقتدار جهانی "است یادآورشد:سخنرانی فرمانده ناحیه قبل از خطبه های نماز جمعه ،حضور پایوران،کارکنان ناحیه مقاومت بسیج در نماز جمعه،برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه،اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعین حرم برگزار می شود.
سرهنگ ناصری خاطر نشان کرد:هفتمین روز هفته بسیج با عنوان انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری است و اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم، جلسه های اخوت و کارگری، یادواره شهدا و نشست بصیرتی با حضور پایوران و بسیجیان در این روز برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار