خبرهای داغ:
یکی از بسیجیان عشایر با تسهيلات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي سپاه ناحيه عشايري اقدام به پرورش مرغ بومي و محلي تخم گذار كرده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۶۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری،در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:  آنچه كه در حال حاضر كشور به آن سخت نيازمند است توجه به اقتصادمقاومتي است كه ازسوي مقام معظم رهبري نيز مورد تاكيد قرار گرفته و براي تحقق آن نيازمند "اقدام و عمل" هستيم.
 
 
طهماسبی در ادامه گفت:  «پرورش مرغ بومي» يكي از مطلوب ترين راههاي ايجاد كسب و كار كوچك با درآمدي سرشار در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي است ، يكي از فعالان اقتصادي طهماسبي است كه باتسهيلات اقتصاد مقاومتي، بسيج سازندگي سپاه ناحيه عشايري كرمانشاه اقدام به پرورش مرغ بومي و محلي تخم گذار كرده است بگونه اي كه امروز نه تنها نياز خانواده خود بلكه نياز مردم شهرستان را نيز تا حدودي برطرف كرده است.

 
 
 
 
اين كارآفرين بسيجي  خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه پستي بلندي هاي زيادي در اين كار وجود دارد اما من با علاقه زيادي اين كار را انجام دادم و از اين كار و درآمدم راضي هستم.

 
 
وي با اشاره به اينكه تسهيلاتي از سپاه عشايري كرمانشاه دريافت كردم، گفت: در كنار اين تسهيلات خودم نيز هزينه كردم و به توليد و پرورش مرغ بومي پرداختم.
 
 
 
اين كارآفرين بسيجي با بيان اينكه پايه اقتصاد مقاومتي حمايت از توليد داخلي و اعتماد به نسل جوان است، اظهار داشت: تسهيلات اقتصاد مقاومتي كه از سوي بسيج سازندگي و سپاه به كارآفرينان تعلق مي گيرد كمك شاياني در ايجاد اشتغالزايي و كمك به رفع مشكلات معيشتي و اقتصادي خانواده ها كرده است علاوه برآن در حال حاضر توانسته ام براي 4 نفر اشتغالزايي كرده والحمدالله مشكلي ندارم.
 
 
 
 
وي افزود: دشمن همچون قبل بر ادامه عداوت خود برعليه ملت ايران ادامه مي دهد چرا كه آنان مشكلات اقتصادي جامعه ما را مشاهده كرده و به همين دليل درباره نقطه ضعف كشورمان با ادامه تحريم هاي ظالمانه، تكيه دارد اما در سوي ديگر ما نيز تنها راه مقابله و مبارزه با تحريم هاي ظالمانه را تكيه همه جانبه بر اقتصاد مقاومتي مي دانيم و معتقديم كه اين سياست ها مي بايست در جامعه تبيين و برآنها جامه عمل پوشانده شود.
ارسال نظرات