خبرهای داغ:
جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو با محوریت هفته بسیج در محل سالن جلسات فرمانداری دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، به مناسبت هفته بسیج و هماهنگی های لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج، با حضور فرماندار شهرستان دالاهو، فرمانده سپاه ناحیه دالاهو و سایر مسئولین ادارات شهرستان، جلسه شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار گردید.
 
 
سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه دالاهو با اشاره به سی و هفتمین سالگرد تاسیس بسیج افزود:  نقش بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش های آن بسیار مهم و پررنگ می باشد. که نمونه آن رشادت و دلاورمردی های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را در جهت نابودی انقلاب عقیم گذاشت.
 
 
سرهنگ کرمی بیان کرد: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب می باشد، بسیجیان باید در یک جبهه جدید به ایفای نقش بپردازند و آن جنگ نرم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
 
 
کرمی در پایان صحبت های خود به بیان رئوس برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان دالاهو پرداخت و اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج را با همکاری سایر مسئولین شهرستان دالاهو را خواستار شد.
 
 
 
در ادامه مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو با تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج عنوان کرد که: بسیج از ارزش ها و ذخایر انقلاب اسلامی می باشد و از تمامی مسئولین شهرستان دالاهو خواست تا در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج همکاری و مساعدت لازم را با مجموعه سپاه ناحیه دالاهو را داشته باشند.
ارسال نظرات