رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:
به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی دانش آموزان هنرستان فنی آیت الله خامنه ای از واحدهای صنعتی بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۲۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از بازدید دانش آموزان هنرستان آیت الله خامنه ای از واحدهای صنعتی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی خبر داد و گفت: کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است، به‌طوری که در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است، از این رو تضمین حیات و بقاء کشورها نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید می‌باشد.

سیده معصومه موسوی افزود: بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی و به منظور آشنایی دانش آموزان و دانشجویان و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی اقدام به برگزاری تور بازدید و آشنایی اساتید و دانشجویان دانشگاهها و دبیران و دانش آموزان هنرستاها و دبیرستانهااز واحدهای تولیدی و صنعتی کارآفرین در استان زنجان نمودیم.

وی اظهار کرد: در این بازدید که از شرکت سیم و کابل نور زنجان به عمل آمد، دانش آموزان رشته های برق و الکترونیک هنرستان فنی آیت الله خامنه ای از نزدیک با نحوه ی تولید سیم و کابل آشنا شدند.

ارسال نظرات