فرمانده انتظامي استان زنجان:

امنيت ،حاصل يك توليد جمعي است كه با مشاركت همه مردم محقق مي شود

امنيت حاصل يک توليد جمعي است که با مشارکت و تعامل همه مردم ، دستگاه ها و سازمان ها محقق مي شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۲۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار با مدير کل اداره تبليغات اسلامي استان زنجان گفت: مهمترين خواسته مردم تامين امنيت در جامعه است که پليس قصد دارد با تعامل و مشاركت همه دستگاه ها ، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با بهره گيري از تمامي امکانات و نيروي انساني خود، اين امر را به منصه ظهور برساند.

سرهنگ علي آزادي در ادامه موفقيت پليس را در گرو همکاري و تعامل سازنده همه نهادها، مسئولان و مردم بيان كرد و افزود: امنيت حاصل يک توليد جمعي است که با مشارکت و تعامل همه مردم ، دستگاه ها و سازمان ها محقق مي شود.

در ادامه مدير کل اداره تبليغات اسلامي استان زنجان نيز در اين ديدار با اشاره به اينکه مهمترين سرمايه پليس کسب رضايت مردمي است، گفت: امروز کارکنان انتظامي توانسته اند با ارائه خدمات شايسته و مطلوب رضايت مردم را كسب كنند.

حجت الاسلام مسعود صفي ياري با تقدير از عملکرد پليس استان رويکرد جامعه محوري پليس را جلوه مناسب از خدمتگزاري و مردم‌سالاري عنوان کرد و افزود: با ادامه اين روند شاهد کاهش ناهنجاري و آسيب هاي اجتماعي در جامعه هستيم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان با ترفندهاي مختلف قصد برهم زدن امنيت در کشورمان را دارند که بايستي با هوشياري و تبعيت محض از فرامين مقام معظم رهبري خنثي کننده تمامي توطئه هاي آنان باشيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار