فرمانده سپاه شبستر:

امنیت ایران اسلامی در سایه تفکر بسیج است

فرمانده سپاه شبستر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان در راستای برنامه های اجرایی هفته بسیج، گفت: امروز آسایش و امنیت ایران اسلامی در سایه تفکر بسیج است.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۵۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی تفکر بسیج را حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه های مورد نیاز انقلاب دانست و افزود: به برکت خون شهدا، تفکر بسیج و رهبری، پس از گذشت 27 سال از پیروزی انقلاب، همچنان بسیج پیشتاز عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده و توانسته الگوی عملی موفق و کارنامه درخشانی را در حل مشکلات مختلف جهان اسلام ارائه کند.

وی تصریح کرد: امروز دیگر دوران ظلم و ستم استکبار جهانی و رژیم منحوس و پلید صهیونیستی به ملت های مظلوم بسر آمده و ملت های آزاده جهان اسلام با الهام ازتفکر بسیج به دادخواهی و قیام علیه ظلم و ستم بپا خواسته اند.

رزمی خاطرنشان کرد: خیزش و قیام ملت های مسلمان و مستضعف جهان اسلام تبلور عینی از تفکر بسیج است که نمونه بارز آن را در سوریه، حماس و حزب الله لبنان شاهدیم و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و بالندگی تفکر بسیج در سطح جهان خواهیم بود.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه این نشست با اشاره به برنامه های تدوین شده بزرگداشت هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال همگام با دیگر نقاط کشور با شعار بسیج انقلابی و خدمتگذار در سطح پایگاهها و حوزه هاو مراکز بسیج برگزارخواهد شد.

جعفر رزمی افزود: بیش از 60 برنامه شاخص و ارزنده و متنوع درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادیبرای بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان شبستر در نظر گرفته شده است.

وی دیدار بسیجیان، ایثارگران و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با ائمه جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، ویزیت رایگان درمانگاه امام خمینی شبستر درسالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و کتاب، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت و هیئت منتظران موعود(عج)، طرح محرومیت زدایی از مناطق محروم، دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی، رژه موتور سواری به مناسبت آغاز هفته بسیج، همایش نقش بسیج اصناف در اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه مقاومت روستای قوم تپه و استقبال از شهدای گمنام را تنها بخشی از برنامه های هفته بسیج شبستر برشمرد.

فرمانده سپاه شبستر، برگزاری آیین حماسه حضور سازمان یافته بسیجیان شهرستان در روز 5 آذر را از جمله برنامه های شاخص و مهم هفته بسیج دانست و برحضور حداکثری بسیجیان شبستر در این مراسم تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار