فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: بسیج یک نسخه شفابخش برای رهایی از بند ظلم و استکبار است که ضربات محکمی را به جبهه ظلم وارد کرده تا جایی که صدای شکسته شدن لیبرال دموکراسی در همه دنیا شنیده می شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۵۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای بسیجی گفت: 37 سال از فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج می‌گذرد و در این مدت برای تمام دنیا ثابت شده انقلاب اسلامی و شکل گیری نهاد مردمی و انقلابی بسیج ضربات محکمی را به استکبار و ابرقدرت‌های غرب زده است تا جایی که صدای شکسته شدن لیبرال دموکراسی در همه دنیا شنیده می شود.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نسخه شفابخش ارائه شده از سوی حضرت امام خمینی(ره) تنها راهکار عملیاتی و قابل اجرا برای رهایی از بند ظلم و استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج، انقلابی و خدمتگزار است» است که در این هفته بیش از 300 عنوان برنامه تدارک و در سطح کلانشهر اراک اجرایی می‌شود.

وی افزود: همزمان با روز اربعین، سنت جدیدی به همت بسیج در کشور شکل گرفته است و آن اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین را در کشور و به تبع در شهرستان ها شاهد خواهیم بود.

برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در دو نقطه از اراک/افتتاح 4 مهد قرآن

پاسدار رضایی ادامه داد: این راهپیمایی در اراک در دو نقطه راس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود یکی از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس و دیگری مشهد میقان خواهد بود و امیدواریم این سنت ادامه یابد تا کسانی که نتوانسته‌اند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند در سطح شهر با حرکت به سمت بقاع متبرکه و زیارت امامزادگان در ترویج فرهنگ اسلامی سهیم باشند.

وی افزود: در روز دوشنبه که با شعار «بسیج انقلابی‌گری و ظلم ستیزی» همراه است در 250 مدرسه در سطح کلانشهر اراک گفتگوی نخبگان بسیجی با دانش آموزان و افتتاح 4 مهد قرآن به همت بسیج جامعه زنان از عمده برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: مراسم هیئت عاشقان ولایت، یاوران ولایت،؛ صبحگاه مشترک، برگزاری نشست حلقات صالحین ویژه خواهران بسیجی با محوریت خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) از برنامه های این روز است.

افتتاح دو حوزه و 3 پایگاه مقاومت بسیج در اراک

پاسدار رضایی ادامه داد: دوم آذرماه با عنوان «بسیج انقلابی‌گری و پیشرفت» برنامه‌هایی را در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی، خاطره‌گویی و تجلیلی از بسیجیان نمونه، سرکشی از خانواده‌های شهدا؛ و در روز چهارشنبه با نام «بسیج انقلابی گری و کارآفرینی» افتتاح دو حوزه مقاومت بسیج در سطح کلاشنهر اراک یکی ویژه خواهران«کوثر 4» و یکی ویژه برداران«حوزه شهید مطهری» را داریم.

وی افزود: افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج و کلنگ زنی یک باب خانه محروم در شهر سنجان، افتتاح یک باب خانه محروم در شهر ساروق که در ایام تابستان به همت گروه‌های جهادی سپاه ناحیه مقاومت اراک انجام شد جزو برنامه هیا روز چهارشنبه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اجرای 9 عنوان برنامه از جمله یادواره شهدا «آبروی محله، افتخار کوچه‌ها» هیئت منتظران موعود بخش‌های دیگری از برنامه هفته بسیج ناحیه اراک در روز چهارشنبه است.

آغاز اجرای طرح پایش صنایع استان به همت بسیج مهندسین

وی با اشاره به برنامه روز پنجشنبه این ناحیه برای هفته بسیج گفت: روز پنج شنبه تحت عنوان «بسیج، انقلابی گری و ایثار» نامگذاری که 14 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت اجرایی می شود. همچنینی با همت بسیج مهندسین در همین روز شاهد آغاز طرح پایش صنایع استان خواهیم بود.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت بسیج اراک برای سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره مالک اشتر شده است گفت: شهرستان اراک سه سال متوالی رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است؛ امسال نیز در جشنواره مالک اشتر بسیج هفت رده موفق از ناحیه اراک موفق به کسب رتبه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: گلباران قبور شهدا در شهرهای داودآباد، سنجان، ابراهیم آباد و اراک، برگزاری یادواره شهدا و قرائت دعای کمیل از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

حضور 10 هزار بسیجی در همایش مدافعان حرم

وی افزود: روز جمعه تحت عنوان «بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی» اجتماع بزرگ بسیجیان تحت عنوان مدافعان حرم برگزار با حضور بیش از 10 هزار بسیجی کلانشهر اراک در چند نقطه از کلانشهر اراک، افتتاح نمایشگاه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی در مصلی اراک، ویزیت رایگان و اعزام چهار اکیپ پزشکی به مناطق محروم و اجرای 5 عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

پاسدار رضایی تصریح کرد: روز شنبه تحت عنوان «بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری» همایش ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با حضور سردار بهشت، هیئت یاوران ولایت و تشکیل سرگروه‌ها و حلقات صالحین و مریبان حلقات از جمله برنامه های این روز است.

اعزام 4 اکیپ درمانی به مناطق محروم

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اکران فیلم «یتیم خانه» در مدارس، اعزام سخنران به مساجد، مدارس و کارخانه‌ها، اعزام کاروان راهیان نور، ایستگاه مشاوره حقوقی رایگان برای عموم، مسابقات ورزشی، جشنواره خلاقیت و ابتکار رونمایی از تولیدات بسیج، رونمایی از 5 نماهنگ و 3 انیمیشن، کارگاه های آموزشی، همایش پدافند غیرعامل و سبک زندگیريا، اغاز ساخت نماهنگ شهید مدافع حرم سردار شهید انصاری، برنامه های دخترانه، مادرانه، تهیه جهیزیه و سبد کالا برای مستضعیفن از دیگر برنامه های پیش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات