فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: 70 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۶۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اقتدار بسیج در کشور گفت: هفته بسیج بهانه ای است که روح تفکر بسیج را حاکم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در بین جامعه گفت: بسیج یک فرهنگ است و بسیجیان برای اینکه بتوانند به عنوان سرباز در جبهه تهاجم فرهنگی همانند عرصه‌های دیگر خدمت کنند بایستی پیرو فرهنگ بسیجی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: بسیج یعنی به میدان آمدن، بسیج یعنی حضور داشتند؛ در هر کجا که کشور نیاز به حضور و جانفشانی داشته باشد بسیج حضور پیدا خواهد کرد همانند 8سال دفاع مقدس که بسیجیان از جان برای انقلاب مایه گذاشتند.

سرهنگ پاسدار رشیدی در ادامه با اشاره به محوریت انقلاب اسلامی، بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است که در دل آن مجموعه سپاه و بسیج قرار گرفته اند این نهاد انقلابی مردمی ترین نهاد در کشور است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی مردم را مورد حمله قرار دهد که سخت در اشتباه است زیرا مردم و مسئولین ما هوشیار و بیدار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره برنامه های هفته بسیج گفت: 70 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار اکبری ادامه داد: مراسم پیاده‌روی اربیعین حسینی با عنوان جاماندگان اربعین حسینی از شهرها و روستاها ی اطراف به سمت امزاده یحیی اسفندان همراه مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) و برگزاری مراسم عزادار ی همزمان با اربعین حسینی آغازگر برنامه های این هفته بسیج در کمیجان خواهد بود.

وی افزود: برگزاری هیئت‌های منتظران موعود و یاوران ولایت در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان، برگزاری مسایقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا در روستا امامزاده عباس در اول آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستا، برگزاری یادمان شهدای اسفندان، برگزاری برنامه "آبروی محله افتخار کوچه ها " گرامیداشت شهدای محله سراب،اجتماع بزرگ مدافعان حریم و میقات صالحین بخش دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: مراسم شکوه پایداری ویژه در مصلی نماز جمعه شهر کمیجان و میلاجرد،افتتاح سوله های صالحین در شهر میلاجرد و کمیجان، افتتاح حوزه فاطمیه خواهران در میلاجرد و افتتاح حوزه بسیج اداری و پایگاههای مقاومت بسیج سیدالشهدای روستای چلبی و رهروان ولایت روستای کلوان،دیدار باخانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان و خدمات درمانی در مناطق محروم، نمایشگاه عکس و فیلم ویژه اقتصاد مقاومتی، تشریح کتاب "دا"در حلقات صالحین، برپایی ایستگاه صلواتی اهم برنامه های هفته بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات