به همت بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان:

یادواره 110 شهید و 2 شهید گم نام شهرستان آرادان برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان،یادواره 110 شهید و 2 شهید گم نام شهرستان آرادان در دانشکده پیراپزشکی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۶۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، یادواره 110 شهید و 2 شهید گم‌نام شهرستان آرادان با حضور محسن شادلویی مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرعلی‌اکبری عضو کمیته چند رسانه ای سیره شهدای کشور و همچنین برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشکده پیرا پزشکی آرادان برگزار شد.

محسن شادلویی مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان در این مراسم ضمن قدر دانی از حضور مسئولان و دانشجویان اظهارداشت: سالیانه میلیون ها نفر برای بازدید از مرز‌های خاکی ایران به مناطق جنوبی کشور سفر می‌کنند و هر یک از مناطق دوری و چه بسا از کشور های همسایه می‌آیند تا مناطقی که روزگاری ایرانیان در آن خون ها دادند تا وجبی از این خاک کم نشود.

وی با تأکید براینکه خاک کشور ما مقدس نامیده می‌شود افزود: در این خاک دفاع مقدس رویداده است و خون های پاک افراد بی‌گناهی بر روی آن ریخته که تقدس این خاک را افزایش می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان با اشاره به جایگاه والای شهدا ، خاطرنشان کرد: شهدای این مرز و بوم همه تعلقات دنیای را کنار گذاشته و آسمانی شدند تا آرمان ها و عقاید ملت ایران توسط دشمنان از بین نرود.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید برای حفظ آرمان ها و اعتقادات خود دادند،افزود: این شهدا رفتند و آسمانی شدند تا ما بتوانیم منطق مقاومت تا پیروزی را به دشمنان صدر اسلام و ایران نشان دهیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میر علی اکبری عضو کمیته چند رسانه ای سیره شهدای کشور به بیان خاطراتی از شهدا و شکنجه های رژیم بعث عراق پرداخت و گفت: جنگ دیروز جنگ با سلاح بود و دشمنان به بهانه مشکلات مرزی قصد تجاوز به حریم این انقلاب و آرمان های ملت ایران را داشتند.

وی افزود: شهدا خود را فدا کردند تا ناموس و آبروی وطن فدا نشود و امروز دشمن از جنگ سخت و تن به تن نتیجه ای به دست نیاورد به همین دلیل این بار هجمه های خود را بر سر افکار و اعتقادات و سبک زندگی جوانان امروز ما برده است.

میر علی اکبری خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز نمی خواهد ایرانیان به روز باشند او با نشر فرهنگ غلط خود قصد دارد ملت ایران به خواب غفلت فرو بروند و اسم آن را آگاهی بخشی و بیداری می‌گذارد اما در حقیقت به دنبال غافل کردن ملت ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار