خبرهای داغ:
نماینده سابق ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه:ملت بزرگ ایران اسلامی زیر پرچم لااله‌الاالله و در پرتو ولایت، امام و شهیدان در مقابل استکبار خواهند ایستاد و تأکید می‌کنیم تا آخرین قطره خونمان با دشمن هیچ سرسازشی نخواهیم داشت
کد خبر: ۸۷۷۹۰۷۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خرنگار خبرگزاری بسیج نیوز,نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه هم به‌عنوان سخنران مراسم تشییع پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم از نیروهای فاطمیون در اصفهان اظهار کرد: درروزهایی که استان و به‌ویژه شهر شهیدپرور اصفهان معطر به یاد شهدای دوران دفاع مقدس و تشییع پیکر 370 شهید عملیات محرم است توفیق میزبانی از شهدایی هستیم که نام در گمنامی یافته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی با اشاره به شهدای اُحد که از خداوند درخواست کردند تا به میان امت بازگردند و باز درراه او به جهاد و شهادت بپردازند، گفت: خداوند در پاسخ به آن‌ها فرمود: سنت من بر این است که بازگشت به عالم ممکن نیست.

وی ادامه داد: آن شهدا از خداوند خواستند تا وضعیتشان را برای خانواده‌ها و هم‌رزمانشان بگوید که خداوند در سوره آل‌عمران بر پیامبر اکرم (ص) این‌گونه نازل فرمودند: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» [1]، همچنین در ادامه در آیه 170 سوره مبارکه آل عمران فرمودند: درحالی که به آنچه خداوند از فزون بخشی و احسانِ خود به آنان عطا کرده شادمان‌اند و برای کسانی که از پی ایشان‌اند و هنوز به آنان نپیوسته‌اند خوش‌حال‌اند، چون نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه هرچند استخوان‌های این شهیدان گمنام برای ما آمده و از آن‌ها استقبال می‌کنیم ولی آن‌ها ناظر بر این اجتماع ما هستند، اظهار کرد: امروز که دشمنان تمام‌قد به میدان آمده‌اند، متأسفانه عده‌ای مجذوب آمریکایی‌ها شده‌اند و حتی آن‌ها را کدخدا می‌نامند.

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به دیدار روز گذشته هزاران نفر از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب به مناسبت به حماسه 25 آبان که ایشان در آن دیدار فرمودند: عدّه‌ای مجذوب آمریکا هستند، گفت: برخی از مسئولان رفع مشکلات را درگرو رابطه با آمریکا می‌دانستند و دل به آمریکایی‌ها داده بودند.

وی بابیان اینکه یکی دیگر گرفتارهای خصمانه آمریکایی‌ها تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه ایران در روزهای اخیر است، تصریح کرد: دربندهای برجام قرار بود این تحریم‌ها حذف بشود ولی بار دیگر آمریکایی‌های عهدشکن آن‌ها را تمدید کردند یا اینکه تحریم فروش هواپیما به ایران را تمدید کردند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب روز گذشته با اشاره به انتخابات آمریکا فرمودند: آمریکا همان آمریکاست، تأکید کرد: اوباما یا ترامپ رئیس‌جمهور امریکا باشد برای ما فرقی ندارد، آن‌ها نمی‌توانند ملتی همچون ملت ایران را تحمل کنند، آرزوی دیرینه آن‌ها خشکاندن ریشه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام ابطحی با اظهار بر اینکه خون شهیدان ما امروز به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: زمانی مرگ بر شوروی گفتیم و دیدید که سرانجام آن‌ها چه شد، مرگ بر صدام گفتیم و او به قعر جهنم رفت، امروز صدام از قبر پا شود و ببیند که راهپیمایی عظیم حسینی امروز در عراق چه جلوه باشکوهی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: یک روزی هم ثمره مرگ بر امریکا را می‌بینیم، البته در حال حاضر هم شواهد این امر در حال رخ نشان دادن است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: شاهد این مدعا هم این است که یک روزی پرچم آمریکا در ایران به آتش کشیده می‌شد ولی امروز در خود ایالت‌های امریکا هم پرچمشان را به آتش می‌کشند و هرکدامشان خواستار استقلال‌طلبی هستند.

حجت‌الاسلام ابطحی دچار شدن امریکا به سرنوشت شوروی را پیام استقامت ملت ایران عنوان کرد و افزود: حامیان آمریکا در منطقه و صهیونیسم نیز به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت.

حجت‌الاسلام ابطحی تصریح کرد: مردم ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حرف خودشان را به آن‌ها خواهند زد و برای همیشه به آمریکا، دشمنان و منافقان این پیام را خواهند داد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی زیر پرچم لااله‌الاالله و در پرتو ولایت، امام و شهیدان در مقابل استکبار خواهند ایستاد و تأکید می‌کنیم تا آخرین قطره خونمان با دشمن هیچ سرسازشی نخواهیم داشت و فریاد امام حسین (ع) در کربلا را در جهان طنین‌انداز خواهیم کرد و آن‌هم فریاد «هیهات من الذله» است.

 پیکر مطهر و نورانی پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم غلامرضا کریمی، ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 27 آبان ماه 95، از چهارراه نورباران و مسیر خیابان 22 بهمن تا باغ غدیر تشییع و در ضلع غربی باغ غدیر و ورودی باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان مراسم خاک‌سپاری انجام گرفت؛ گفتنی است پیکر شهید مدافع حرم تا باغ غدیر اصفهان تشییع و سپس برای خاک‌سپاری به گلستان شهدای اصفهان انتقال داده شد.

مشخصات پنج شهید گمنام که در این مراسم پیکر آنها تشییع شد به شرح زیر است:
1. شهید 20 ساله - شهادت در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون.
2. شهید 16 ساله - شهادت در عملیات محرم منطقه شرهانی.
3. شهید 22ساله - شهادت در عملیات والفجر 1 در منطقه فکه.
4. شهید 17 ساله - شهادت در عملیات ایذایی والفجر8 در جزیره ' ام الرصاص'
5. شهید 18 ساله - شهادت در عملیات والفجر 4 منطقه پنجوین .

ارسال نظرات
پر بیننده ها