فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان

تشکیل بسیج مستضعفین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۸۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته بسیج گفت: برنامه‌ های ویژه‌ هفته‌ بسیج امسال با هدف تبین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه‌ انقلابی، خدمتگزاری و اقتدار ملی با شعار محوری «بسیج انقلابی و خدمتگزار اجرایی» برگزار می شود.

وی افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و در سازندگی‌های بعد از آن نقش تأثیرگذاری داشته‌اند تا جایی که بسیج تبدیل به یک الگوی جهانی شده و امروز بسیاری از نیروهای مردمی در کشورهای مسلمان منطقه به ویژه عراق، سوریه و... از تفکر و روحیه جهادی بسیج تأثیرگرفته اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: امنیت جامعه مدیون بسیج است امنیتی که توسط همه مردمی که در راستای تفکر بسیجی حرکت می کنند، ایجاد شده است.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به همزمانی اربعین حسینی با آغاز هفته بسیج گفت: حرکت بسیح نشأت گرفته از قیام عاشورای امام حسین (ع) بود و پیامی که عاشورا برای ملت‌های مسلمان داشت این بود که در مقابل ظلم و ستم هرگز سر تسلیم پائین نیاوریم؛ بسیج نیز همیشه تابع و گوش به فرمان ولایت است و هرگز در مقابل ابرقدرت‌های جهان تسلیم نخواهد شد.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: بیش از 40 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد که از مهمترین عناوین این برنامه‌ها پیاده‌روی جاماندگان اربعین همزمان با اربعین حسینی به سمت بقاع متبرکه امامزادگان، میقات صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری، یادوراه شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان اهم این برنامه ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار