خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در آستانه هفته بسیج و در جمع اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به نقش و تاثیرگذاری بسیج در عرصه های مهم و خطیر امت اسلامی، گفت: این تفکر متعالی در سایه اخلاص، ایمان و تبعیت پذیری آحاد ملت و بسجیان از رهبری به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۸۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: بسیج به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی جهان اسلام فراتر از مرزهای جغرافیایی، پاسدار ارزش های ناب اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های نظام سلطه است.

وی ادامه داد: تفکر بسیج با بیشترین اثربخشی در حوزه های مختلف داخلی و خارجی با تکیه بر پشتوانه مردمی و اخلاص و فرهنگ جهادی خود در سوریه، عراق، یمن و لبنان در کنار امت بزرگ اسلامی در برابر استکبار و مزدوران آن جهادی مقدس را دنبال می کند.

سامی با اشاره به برگزاری آیین های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در مراغه، اظهار کرد: در این هفته بزرگ که به نام مردان بی ادعای مدافع حریم اسلامی و انقلاب نام گرفته، بیش از 80 عنوان برنامه به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی نخستین روز هفته بسیج با اربعین حسینی، همایش بزرگ پیاده روی حرم تا حرم در مسیر امازاده سید محمد(ع) تا آستان مقدس امامزاده ابراهیم چکان(ع) با حضور سازمان یافته بسیجیان این شهرستان همگام با دیگر اقشار مردم برگزار می شود.

فرمانده سپاه مراغه، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری و معرفتی، اجرای یادواره های شهدا و همایش های روشنگری و مذهبی هیئت منتظران مهدی(عج) در حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی را از برنامه های فرهنگی هفته بسیج برشمرد.

وی ادامه داد: تمرین پیاده روی شبانه و تاکتیکی گردان های بیت المقدس و برگزاری کارگاه های آموزشی و فرهنگی در راستای ایجاد روحیه جهادی و افزایش معنویت در بین بسیجیان این شهرستان اجرا می شود.

رضا سامی با بیان اینکه تجمع بزرگ مردمی و بسیجیان این شهرستان با عنوان مدافعان حرم همزمان با سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش بزرگ مردمی، آحاد مردم و بسیجیان ولایتمدار بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر انقلاب و آرمان های شهدا تجدید عهد و میثاق می کنند.

ارسال نظرات