مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

جنگی که در منطقه سایه افکنده، حاصل عملکرد یهودیان است

جنگی که بر عراق، سوریه، یمن و بحرین و... سایه افکنده ، محصول عملکرد یهودیان صهیونیست است.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در خطاب به جوانان گفت: زیارت عاشورا در هر زمان نمایشگر نهضت و قیام حسینی علیه یزیدیان است و باید در شناختن دشمنان نظام آگاه باشیم و اجازه ندهیم دشمنان بر ما غلبه کنند.

سردار محمدجعفر اسدی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، روحیه و ویژگی های صدام فرصت را به آمریکا می داد تا بتواند به هدف خود مبنی بر سقوط جمهوری اسلامی و برقراری نظامی طرفدار و حامی غرب در ایران دست یابد و طرح ها و برنامه های ناکام قبلی را جبران نماید و بر همین اساس از زمان برقراری جمهوری اسلامی تا پایان جنگ آمریکا از صدام حمایت می کرد و امروز نیز با اسرائیل صهیونیست و ترفندهای مختلف سعی می کند جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

وی افزود: جنگی که بر عراق، سوریه، یمن و بحرین و... سایه افکنده ، محصول عملکرد یهودیان صهیونیست است.

سردار اسدی با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: مذاکره با این کشور سودی ندارد چرا که آمریکا فقط به‌فکر منافع خود در خاورمیانه و کشورهای مختلف است و هیچ‌گاه کشور ایران به آمریکا اعتماد نمی‌کند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به حیله دشمنان افزود: مسئله اصلی در این جنگ، اختلافات و درگیری های مرزی نیست بلکه آنچه مهم است هدف ضروری و اصلی این جنگ یعنی براندازی نظام اسلامی است.

سردار اسدی در پایان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نشدنی عنوان کرد و افزود: امروزه دشمنان ایران اسلامی با هجمه‌های فرهنگی مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام این نقشه‌ها به یأس و ناامیدی تبدیل شده است.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات
آخرین اخبار