مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش از راه‌اندازی کتابخانه باز در این ناحیه با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار گنجعلی در مراسم افتتاحیه کتابخانه باز ناحیه مقاومت تفرش با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ مطالعه گفت: ظرفیت های دینی ما در حوزه کتاب آنقدر عظیم و برجسته است که می تواند سرمایه تمام نشدنی ما در عرصه علم و معرفت باشد.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را نیازمند مشارکت مردم دانست و افزود: برای ترویج کتاب و کتابخوانی هم به فضای مناسب نیاز است و هم کتاب های متناسب با نیاز روز و برای تحقق هر دو موضوع باید تلاش کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: بدون تردید با افزایش سرانه مطالعه در جامعه، بسیاری از مشکلات فرهنگی مرتفع می شود.

پاسدار گنجعلی برنامه ریزی در راستای اجرای راهکارهایی جذاب و کارآمد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشتی مردم با کتاب و مطالعه ضروری دانست و گفت: غنی شدن فرهنگ مطالعه در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی افراد تاثیر مهمی در رفتار و شخصیت افراد دارد.

وی افزود: توسعه هر کشور ارتباط مستقیمی با مطالعه و کتابخوانی دارد. در صورت پیشرفت علم و معرفت توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره در یک جامعه را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات