فرمانده سپاه قدس گیلان نیروهای مردمی را مظهر دفاع از کشور خواند و یادآور شد: داعش هم اکنون اسیر رزمندگان حزب الله شده است.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۲۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید محسن خزائی مدیر سابق واحد خبر شبکه باران (صدا و سیمای گیلان) که در مسجد قدس رشت برگزار شد ضن تسلیت بمناسبت اربیعن سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: اربعین حسینی فرصتی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

وی شهدای مدافع حرم را افتخاری برای ملت ایران دانست و گفت: شهید خزایی مظلومیت شهدای مدافع حرم را به تصویر کشید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند شهدای مدافع حرم سه امتیاز دارند که دیگر شهدا ندارند گفت: ذفاع از حریم اهل بیت(ع)، مبارزه با دشمنی فرا منطقه ای و شهادت در غربت از امتیازات شهدای مدافع حرم به فرموده رهبر انقلاب است.

سردار عبدالله پور اضافه کرد: شهید خزایی الگویی برای خبرنگاران است و با شهادت این شهید مدافع حرم بسیاری از خبرنگاران برای اعزام به سوریه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به مقام اولیاء الله شهدای مدافع حرم گفت: امام(ره) فرموده فرمودند «خاکیان و افلاکیان نمی‌دانند شهدا چه جایگاهی دارد» و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه رفیع شهداست و شهدا نیازی به برگزاری چنین مجالسی ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید بر اصول اساسی انقلاب را از وظایف همه آحاد جامعه دانست و گفت: اصول اساسی انقلاب همان وصیت نامه امام(ره) و سیره ائمه معصومین است.

سردار عبدالله پور با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر غافل نشدن از دشمن افزود: بعضی‌ها از گرگ انتظار مراقبت از گوسفند دارند! آمریکایی‌ها عهد شکن هستند و به هیچ اصولی پایبندی نمی کنند. نباید از آنها انتظار کمک و دلسوزی داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به اینکه روحیه انقلابی گری موجب پیروزی های پی در پی رزمندگانی چون شهید همدانی شد خاطر نشان کرد: اگر این روحیه‌ی انقلابی در کشور نباشد قطعا شکست خواهیم خورد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند چرا ما در سوریه و عراق حضور داریم، اظهار کرد: باید در پاسخ به آنها گفت اگر ما نجنگیم آنها به کشور ما نفوذ می‌کنند و انقلاب را از بین می‌برند و مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته خود در اصفهان به غفلت نکردن از دشمن سفارش داشتند.

وی به قدرت بالای سپاه اشاره و تصریح کرد: سپاه با تشکیل گردان های مختلف از وطن دفاع خواهد کرد و هیچ کشوری نمی تواند اجازه نفوذ به خاک ایران را داشته باشد

فرمانده سپاه قدس گیلان تکیه گاه اصلی ایران را قدرت ایمان و وحدت مردمی دانست و یادآور شد: حفظ روحیه انقلابی از مهمترین مقوله ها در مسیر توسعه کشور است.

سردار عبدالله پور ادامه داد: اگر از چهار گوشه ایران به ما حمله شود هیچ کشوری موفق به نفوذ نخواهد شد؛ زیرا تمام این خاک را به شکل موزاییکی طراحی کردیم و در آن مهمات و نیرو چیده ایم و این قدرت را بر پایه نگاه انقلابی به دست آوردیم.

وی نیروهای مردمی را مظهر دفاع از کشور خواند و یادآور شد: داعش هم اکنون اسیر رزمندگان حزب الله شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کاهش بودجه نظامی کشور نگاه غیرانقلابی است خاطرنشان کرد: با کاهش بودجه نظامی اگر بخواهیم اقتصاد را سامان دهیم با یک بمب تمام اقتصاد از میان خواهد رفت.

 

ارسال نظرات