خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان
در وصف بسیج همین بس که پیر مرادمان امام راحل(ره) آن را شجره طیبه،درخت تناور وپرثمری می داند که شکوفه های آن بوی بهار وصل وحدیث عشق می دهد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۲۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج از اردستان چنین بیان کرد :

با عرض سلام وادب واحترام وعرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور وسالار شهیدان اهل بهشت حضرت ابا عبدالله(ع) بر شما مردم عزیز،شریف،متدین ،ولایت مدار،شهید پرور وعرض تبریک به مناسبت هفته بسیج .

در وصف بسیج همین بس که پیر مرادمان امام راحل(ره) آن را شجره طیبه،درخت تناور وپرثمری می داند که شکوفه های آن بوی بهار وصل وحدیث عشق می دهد.

وی فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی را عامل موفقیت کشورهایی دانست که از این دو عنصر کلیدی در مقابله با دشمن استفاده می‌کنند و اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی در کشورهایی همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و غیره گسترش پیداکرده است.

حجت الاسلام مسعودیان با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در جریان دفاع مقدس بسیج را مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هر زمان که نظام با خطری روبرو شد بسیج در صحنه حاضر بود و جانانه از نظام وارزشهای آن دفاع کرده است ایشان ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه نسل جوان را برای حفظ روحیه جهاد و شهادت و ایستادگی و استقامت برابر سختی ها دانست .
وی گفت: بسیج یک جریان غیر طبقاتی وغیر قشری است که می تواند نبض تحولات مهمی را در دهه چهارم انقلاب در دست داشته باشد. بدون شک، نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها