پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی ارتحال خانم دباغ:
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی ارتحال خانم "طاهره دباغ"،بانوی مبارز و انقلابی پیام تسلیت صادر نمود.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۴۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی ارتحال خانم "طاهره دباغ" بانوی مبارز و انقلابی،پیام تسلیت صادر کرد.
 
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و اناالیه راجعون

نمیدانم چه رمز و رازی است میان این بانوی بزرگوار با مقتدایش زینب کبری سلام الله علیها که در پی یک عمر مجاهدت در راه ولایت در استانه اربعین حسینی و ایام ذکر و خاطره درخشش پیام رسان کربلا به دیدار معبود میشتابد و چه سری است که  ذکر و ترحیم او با مجالس ذکر ان حضرت در هم می امیزد؟ اما میدانم که اگر بخواهیم نمونه ای الهام گرفته از مکتب دخت علی مرتضی علیهما السلام را در انقلاب اسلامی جستجو کنیم. وی برازنده ترین زنی است که میتوان او را  "زینب انقلاب اسلامی" نام نهاد.
 خواهربسیجی و گرانقدر مرحوم مرضیه حدیدچی(دباغ) که در سخت ترین دوران خفقان و اختناق ستمشاهی برای دفاع از اسلام ناب محمدی ص و یاری ولی فقیه زمان خود پا به میدان مبارزه با طاغوت گذاشت و در شرایطی که حتی  بسیاری از مردان توانگر و توانمند یارای ایستادگی در مقابله جلادان شاه را نداشتند با جثه نحیف خود، شکنجه گران خود را به ستوه اورده و در نزد امام خمینی علیه الرحمه چنان منزلتی داشت که سفیر ابلاغ پیام توحید به اردوگاه شرک شد.
 شیرزنی که در حساس ترین فتنه ها، رفاقت ها و قرابت ها را کنار گذاشت و شجاعانه مدافع حریم ولایت بود و تا اخرین لحظه عمر، مخلصانه مطیع امر ولایت فقیه ماند و با همین ارمان الهی به دیدار معبود شتافت و منزلت او نزد امام خامنه ای عزیز همین بس که در پیام نورانی شان انگونه به شجاعت و ایمان و اخلاص او گواهی دادند. خوشا به حال ان بانوی مومن که که اینک شهادت دو امام عادل بر ایمان و اخلاص خود را در پیشگاه خدایش حاضر دارد.
رحلت جانگداز خواهر بسیجی مرضیه حدیدچی (دباغ) را به عموم مردم ایران بویژه جامعه زنان بسیج و علی الخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن رزمنده انقلابی علو درجات و همجواری با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر و اجر وافر خواهانم.
27 آبان ماه 1395
محمدرضا نقدی
ارسال نظرات