با اختصاص آمبولانس های جدید ناوگان اورژانس 115 گچساران به صورت 100درصدی نوسازی شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
فرماندار گچساران گفت: با اختصاص 7 دستگاه آمبولانس جدید به مرکز اورژانس 115 گچساران ناوگان این مرکز به صورت صددرصدی نوسازی شد.

رحیمی افزود: این تعداد آمبولانس به پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای این شهرستان تحویل داده شد.

وی اعتبار خرید این آمبولانس ها را 30 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: اعتبار خرید این آمبولانس ها از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به ضرورت اختصاص این آمبولانس ها با توجه به قرار گرفتن گچساران در مسیر استان های جنوبی وترافیک بالا و آمار حوادث جاده ای گفت: وجود صنایع نفت وگاز، رودخانه ها و تاسیسات صنعتی اهمیت نوسازی و تجهیز مرکز فوریت های 115 این شهرستان را دوچندان کرده بود.

رییس مرکز فوریت های پزشکی گچساران هم  گفت: این آمبولانس های جدید از نوع آمبولانس های بنز اسپرینتر 315 با امکاناتی نظیر دستگاه دی سی شوک، دستگاه وینتیلاتور، ساکشن، اکسیژن پرتابل و نوار قلب سیار است.

مرتضی گندمکار افزود: این آمبولانس ها به صورت همزمان قابلیت حمل 2 بیمار را دارد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی گچساران گفت: 5 پایگاه اورژانس جاده ای در محورهای دیل، خیر آباد، دژسلیمان، امامزاده جعفر و بی بی حکیمه فعالیت می کنند که هم اکنون تمام ناوگان اورژانس آنها جدید و نو است.

مرتضی گندمکار افزود: 2 پایگاه اورژانس شهری نیز در شهر دوگنبدان وجود دارد که امروز ناوگان آمبولانس این پایگاه ها نیز نوسازی و تجهیز شد.

ارسال نظرات