رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

دومین اجلاس استانی نماز در هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: دومین اجلاس استانی نماز در استان هرمزگان ششم آذرماه سال جاری با محوریت نقش و تاثیر نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد عصر امروز در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان اظهار داشت: دومین اجلاس استانی نماز در استان هرمزگان ششم آذرماه سال جاری با محوریت نقش و تاثیر نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس از دستگاه‌هایی اجرایی که در ارزیابی این ستاد نمره 80 را کسب کرده‌اند تقدیر می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان، بیان داشت: تلاش‌های استاندار هرمزگان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان هرمزگان قابل تقدیر و چشمگیر است و وی همواره در مراسمات مرتبط با نماز پیشگام بوده‌اند.

فروزان‌نژاد به تغییر رویکرد در برگزاری اجلاس‌های استانی نماز اشاره کرد و گفت: در این اجلاس‌ها از اقشارهای مختلفی که تاکنون در اجلاس‌های پیشین تجلیل نشده همانند دهیار نمونه نمازی، معلم نمونه نمازی، استاد دانشگاه نمونه نمازی، ورزشکار نمونه نمازی، رسانه نمونه نمازی، پژوهشگ
ارسال نظرات