خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرزدر نشست خبری هفته بسیج ازاجرای بیش از 150 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۴۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ،حسینعلی شیخ جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه شعار محوری امسال هفته بسیج،( بسیج، انقلابی و خدمتگزار) است گفت: بسیج شجره طیبه  بسیار مبارکی است که برکات فراوانی را برای کشور به همراه داشته است.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرزضمن اشاره به سخن امام خمینی ره در مورد بسیج : تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز  انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
وی با بیان اینکه :هدف اصلی هفته بسیج باید تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی، خدمتگزاری و اقتد ار ملی باشد.
سرهنگ شیخ بیان داشت: بیش از 150 برنامه در سطح شهرستان البرزدر هفته بسیج انشاله  اجرا خواهد شد که برنامه هایی نظیر پیاده روی بسیجیان به بقاع متبرکه همزمان با مراسم اربیعین حسینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، میقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری یادواره شهدا  ،حضور نخبگان بسیجی در مدارس شهرستان ،گلگزنی و افتتاح پرژه های عمرانی ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی(با حضور بسیجیان کارآفرین در نمایشگاه سعدالسطنه قزوین)،غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان،برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه پرشکوه همایش پایداری در روز 5 آذر در میعادگاه نماز جمعه با نام مدافعان حرم از شاخص ترین برنامه هایی است که قرار است در هفته بسیج انجام شود.
وی هفته بسیج را نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج دانست و ابراز داشت: هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج گفتمان انقلابی گری با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد همه جانبه فرهنگی است..

وی در ادامه افزود که کلیه برنامه های هفته بسیج با همکاری نهادها و ادارات و سازمان ها اقشاری صورت می گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها