خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور همه چیز گران‌تر شده و مردم می‌خواهند بیکاری رفع شود و کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی‌ها ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۵۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار سردار نقدی و جمعی از مسؤولان بسیج اربعین را یک حرکت بسیجی خواند و اظهار کرد: عاشورا و اربعین یک مقطع زمانی محدود نبوده بلکه یک مکتب، فرهنگ و فکر است که میلیون‌ها انسان علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

این مرجع تقلید به خدمات ارزشمند بسیج اشاره و اظهار کرد: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص، صفا، دلسوزی و انقلابی‌گری بسیج ارزشمند است.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع کرده و حتما تقویت شود.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه 8 سوره منافقون تاکید کرد: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام کرده و مردم را در برابر دشمن آماده کرد.

وی رعایت هفت اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خواند و در همین خصوص بیان کرد: ایمان، تقوا، حکومت قوی، وحدت، قدرت نظامی، شناخت دشمن و راه‌های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تاکید قران کریم و فرهنگ اهل بیت بوده است.

استاد حوزه علمیه قم در خصوص وحدت تاکید کرد: باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چرا که تشتت موجب سقوط خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: متاسفانه در رسانه‌ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور باید فقط یک مسیر باشد که آن هم میل به ولایت فقیه دارد.

وی همچنین به ضرورت تقویت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره کرد و افزود: راه‌های نفوذ دشمن را باید به طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواره عزیز و عظیم بماند.

این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با مسؤولان بسیج تاکید کرد: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش‌های بسیج داشتم چرا که حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روز به روز نتایجش عیان‌تر می‌گردد.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و تاکید کرد: متاسفانه در کشور همه چیز گران‌تر شده و مردم می‌خواهند بیکاری رفع شود و کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی‌ها ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی تلاش بسیج در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: الحمدالله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می‌شود تا شاهد حل شدن بیش از پیش مشکلات مردم باشیم.
ارسال نظرات