خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: دولت بایستی با دیدن رشد بسیج، از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کرده و انتظار داریم مسؤولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۶۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی عصر پنجشنبه در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش عملکرد بسیج عنوان کرد: بسیج مایه افتخار است و گزارش عملکرد بسیج موجب خشنودی ما شد و به لطف الهی کشور به برکت بسیجیان زنده است و این بسیجیان هستند که کشور را حفظ کرده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: فعالیت‌های بسیج خیلی قابل تقدیر است و باید شکر الهی را کرد که در این تشکل، این‌گونه جوانان مخلصی حضور دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های تربیتی بسیج اظهار کرد: از برکت وجود سردار نقدی، تربیت یافتگان ارزشمندی در شجره طیبه بسیج داریم و نیاز است این حرکت تربیتی بیش از پیش تقویت شود.

این مرجع تقلید شیعیان با قرائت حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر ویژگی‌های مؤمنین، تأکید کرد: بسیجیان همواره در سختی و راحتی جنگ و در صحنه‌های گوناگون انقلاب گوش به فرمان ولایت، آماده اجرای دستورات رهبری هستند.

وی اذعان کرد: باید برای بسیجیان فعالیت‌های تربیتی را مستمراً برنامه ریزی کرد تا ضمن تداوم خدماتشان به ملت، دانش و مهارت خویش را ارتقا بخشند.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به دولت تأکید کرد: دولت بایستی با دیدن رشد بسیج، از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کرد و انتظار داریم مسؤولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند و برای رفع نیازهای بسیجیان و کمک به فعالیت‌های بسیج از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی در پایان گفت: بنده همیشه و به ویژه در نماز شب دعاگوی بسیجیان هستم، چرا که همواره از جانشان برای انقلاب گذشته‌اند فلذا قدردان آنان و خانواده شهدا هستم.
ارسال نظرات