فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه عنوان کرد

ولایت‌پذیری و ولایت‎مداری رمز موفقیت بسیج/ افتتاح دو پروژه عمرانی در هفته بسیج در تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه رمز موفقیت بسیج در رسیدن به اهداف را ولایت‌پذیری و ولایتمداری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۸۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در آستانه هفته گرامیداشت بسیج، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج مستضعفین در بین همه اقشار مختلف مردم بعنوان یار و بازوی ولایت فقیه نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام و همچنین برملا کردن دسیسه ها و توطئه های دشمنان داشته است.
 
وی تصریح کرد: بسیج بعنوان تجلی گاه اخلاق و خدمتگذار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی گری بعنوان نیروی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.
 
گرایلی در ادامه به اهداف تشکیل بسیج اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف تشکیل بسیج در نگاه امام راحل، ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج)است،کما اینکه امروز همگان شاهد نفوذ این تفکر انقلابی در کشورهای غرب آسیا و همه ملت های آزادیخواه جهان هستند.
 
فرمانده بسیجیان تربت حیدریه، مشارکت در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و همچنین ارتقای فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) در کنار اطاعت پذیری از ولی امر را از دیگر اهداف تشکیل بسیج عنوان کرد.
 
وی رمز موفقیت بسیج در رسیدن به این اهداف را ولایت پذیری عنوان کرد و افزود: نیروهای بسیجی تحت امر فرماندهی ولی فقیه جامعه اسلامی بوده و هستند و در سایه همین ولایتمداری توانسته اند در پیشبرد اهداف ناب انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.
 
گرایلی، فراگیر بودن بسیج به لحاظ قشری و موقعیت جغرافیایی و غفلت نکردن از دشمنان را از دیگر عوامل موفقیت بسیج یاد کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به ویژگی های تفکر بسیجی اشاره کرد و بیان داشت: اخلاص و ایثار و مجاهدت بسیج، استکبار ستیزی، صلابت و اقتدار و عزت و همچنین تعهد و وفاداری بسیجیان، توانسته این نیروی عظیم الهی را در برابر دشمنان خارجی و منافقین داخلی زنده و مقتدر نگه دارد.
 
وی با بیان اینکه امسال بیش از ۹۰ عنوان برنامه در هفته بسیج تربت حیدریه اجرا می شود، افزود: اهم برنامه ها با محوریت تبیین گفتمان انقلابی گری و مجاهدت فرهنگی در عرصه های مختلف نظام اسلامی است که در این راستا برنامه ها با پیاده روی نمادین اربعین حسینی در روز ۳۰ آبان آغاز می شود.
 
گرایلی تصریح کرد: اجرای نشست های روشنگری و بصیرتی، تجمع هزاران نفری بسجیان در 6 آذر، برپائی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان و تهران، دیدار با خاندان معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و مسابقات مختلف فرهنگی هنری، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح کتابخانه در کوی بازرگان، بخشی از برنامه های هفته بسیج در تربت حیدریه می باشد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان از افتتاح دو پروژه عمرانی در هفته بسیج خبر داد و افزود: فاز نخست درمانگاه حضرت ابالفضل العباس (ع) با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال و سالن اختصاصی تنیس روی میز با تجهیزات کامل و هزینه بری ۲ میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار