خبرهای داغ:

فعالیت 120 ناشر در مجتمع ناشران قم

رئیس هیات مدیره مجتمع ناشران قم گفت: 120 ناشر در این مجتمع فعالیت می کنند که بخشی از توزیع کتاب به مدارس استان قم نیز از این مکان صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۴۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین قوامیان روز پنجشنبه در بازدید از کتابفروشی های استان قم به همراه معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با همکاری ناشران برنامه های مختلفی از جمله طرح عیدانه، تابستانه، پاییزه و جشنواره کتاب درسی و نوشت افزار برگزار می شود.

وی افزود: در مجتمع ناشران قم برنامه نقد کتاب نیز با حضور نویسندگان برگزار می شود که تا کنون پنج کتاب مورد نقد قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات ناشران استان قم گفت: ناشران در موضوع معافیت مالیاتی مشکل دارند که کارگروهی در این حوزه تشکیل شده است تا مشکلات را مورد بررسی قرار دهد ضمن این که بحث کپی کردن از کتاب ها به صورت غیرقانونی از جمله مشکلاتی می باشد که در حال پیگیری است.

عضو هیات مدیره مجتمع ناشران قم نیز در این بازدید گفت: اجرای طرح پاییزه با تخفیف هایی که ارائه می شود باعث تقویت کتابفروشی های استان قم شده است.

یدالله اسدی ادامه داد: طرح کتاب گردی نیز با حضور اهالی فرهنگ و هنر در کتابفروشی ها برگزار و منجربه گرایش بیشتر علاقه مندان به کتاب در سطح استان شده است که باید این گونه طرح ها استمرار پیدا کند.

سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهر مقدس قم از بوستان کتاب، خانه کتاب، کتابفروشی آیت الله مرعشی نجفی(ره) و مجتمع ناشران بازدید کرد.

مجتمع ناشران قم در خیابان معلم این شهر قرار دارد. 
ارسال نظرات