کتابخانه مجموعه "مزار شيخ احمد جامي تربت جام" افتتاح شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني نخستين کتابخانه مجموعه "مزار شيخ الاسلام احمد جامي" با حضور فرماندار، امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرايي، فرهنگيان و خيرين مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۶۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امام جمعه اهل سنت تربت جام در مراسم افتتاحیه گفت: کتابخانه مجموعه مزار شيخ احمد جامي در سطح زميني به مساحت 435 مترمربع و زير بناي يک هزار 150 متر مربع در سه طبق با هزينه يک ميليارد و 200 ميليون تومان احداث و آماده بهره برداري قرار گرفت.

مولوي حاج قاضي شرف الدين جامي الاحمدي با تشکر و قدرداني از خيرين افزود: تمام هزينه احداث کتابخانه مزار شيخ احمد جامي از زمين و عمليات ساختماني توسط خيرين تامين و پرداخت شده است.

فرماندار تربت جام در مراسم بهره برداري از کتابخانه مزار شيخ احمد جامي با اشاره به اهميت و جايگاه کتاب و کتابخواني در جامعه گفت: دغدغه به جايي است که سرانه مطالعه در کشور بسيار پايين است مگر جامعه با حوزه کتاب وکتابخواني آشتي کند.

علي رستمي افزود: به رغم توسعه فضاي مجازي نشر الکترونيک چاپ و نشر و فرهنگ مطالعه و کتابخواني هنوز ارزش خودش را از دست نداده است و بايد به سمت استفاده از روشهاي نوين و امکانات جديد مطالعه برويم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار