تیم فوتبال آلومینیوم اراک با قبول شکست مقابل سپاهان اصفهان در وقتهای اضافه، از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار رفت.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۷۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: نماینده فوتبال استان از ساعت 13:30 امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک و در حضور پرشمار هوادارانش، به مصاف سپاهان اصفهان رفت که در وقت قانونی این مسابقه دو تیم علی رغم ارائه نمایشی زیبا به تساوی بدون گل دست یافتند اما در وقتهای اضافه این سپاهانی ها بودند که توانستند با تکیه بر تجربیات بازیکنانشان با حساب دو بر یک از سد آلومینیوم عبور کنند.

در نیمه نخست این دیدار، آلومینیوم نبض بازی را در دست گرفت و در اکثر دقایق مالک مطلق توپ و میدان بود. علاوه بر این شاگردان مهابادی موقعیت های گلزنی بسیار خوبی نیز روی دروازه سپاهان خلق کردند که از مهم ترین آنها می توان به شوت رضا معقولی که به تیرک دروازه سپاهان اصابت کرد و یا موقعیت فوق العاده روح اله عرب در آستانه دروازه اشاره کرد که با بدشانسی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

اما در نیمه دوم سپاهان به نسبت نیمه اول عملکرد بهتری ارائه داد و توانست چندین موقعیت گل روی دروازه حریف خلق کند و البته آلومینیومی ها نیز بیکار ننشستند و موقعیت های گلزنی خوبی روی دروازه سپاهان خلق کردند، من جمله موقعیت گلزنی ای که از سوی حامد بصیری و با عکس العمل خوب دروازه بان حریف از دست رفت و یا شوت دیگری که دروازه بان حریف از رضا معقولی، مهار کرد. اما تلاش دو تیم در این نیمه نیز حاصلی در پیش نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:در وقتهای اضافه اما این مسابقه حکایت دیگری داشت. در نیمه نخست سپاهانی ها روی غافل گیری بازیکنان آلومینیوم و با شوت سرکش جلال الدین علیمحمدی توانستند سرانجام به گل برسند اما این گل یک دقیقه بیشتر دوام نیاورد و آلومینیوم که به نظر می رسید قصد تسلیم شدن ندارد، بازهم پا پس نگذاشت و روی سانتر زیبای رضا معقولی، با ضربه اکبر بختیاری دروازه سپاهان را باز کرد تا کار بازهم به تساوی بکشد.
 
نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یافت اما در نیمه دوم بازهم این سپاهان بود که توانست روی مهارت بازیکن خارجی خود، پدرو هنریکه، دروازه آلومینیوم اراک را باز کند. پس از این گل آلومینیوم باز هم پیش کشید و موقعیت های گلزنی خوبی روی سانتر از جناحین روی دروازه سپاهان خلق کرد که نقطه اوج آن به پنالتی ای باز میگردد که در دقیقه پایانی و در صحنه ای که رسول حسینی، دروازه بان آلومینیوم نیز به محوطه جریمه سپاهان آمده بود روی او اتفاق افتاد تا بار هم امید در دل اراکیها برای بازگشت به بازی زنده شود.
 
اما جهانگیر عسگری در این صحنه نتوانست دروازه سپاهان را باز کند و داور مسابقه نیز بلافاصله پس از این صحنه پایان بازی را اعلام کرد تا آلومینیوم علی رغم ارائه نمایشی غرورانگیز و جنگجویانه مقابل پرافتخار ترین تیم لیگ برتر ایران مغلوب شود و از دور مسابقات کنار رود.

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:حضور بیش از ده هزار تماشاگر در این مسابقه که پس از سالها در فوتبال اراک اتفاق افتاد، از بیست و هشت آبان 95 روزی به یادماندنی در خاطر فوتبالدوستان به یادگار گذاشت، که برنده آن کسی جز هواداران آلومینیوم اراک نبودند.هوادارانی که علی رغم شکست تیمشان، بعد از دیدن این نمایش برابر، به تشویق آلومینیوم پرداختند
ارسال نظرات