امام جمعه تربت جام در گفتگو با "بسیج":

وحشت سعودی‌ها از اربعین بیش از حج بدون محتوای ضداستکباری است

امام جمعه تربت جام گفت: آیین پیاده‌روی اربعین حسینی یک حرکت ضد استکباری است که برای حکام آل سعود ترسناک تر از حج بدون شعار استکبار ستیزی می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۷۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر جواد طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  ضمن تسلیت اربعین حسینی و با بیان این که در اجتماع حج تمتع کسی اجازه شعار ضد استکباری ندارد افزود: امروز حکام آل سعود از حضور 25 میلیونی زئران امام حسین(ع) با محتوی ضد استکباری در اربعین وحشتی مضاعف دارند.

وی تصریح کرد: عربستان خود را مدافع اهل سنت می داند ولی از انتشار رساله مراجع عالیقدر شیعه از جمله رهبر معظم انقلاب و آیت الله مکارم شیرازی که فتوا داده اند توهین به مقدسات اهل سنت حرام است جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: سعودی ها در اقدام تأمل برانگیز رساله سید صادق شیرازی که توهین به اهل سنت را مباح می داند و در مقابل هفته وحدت، هفته برائت را برگزار می کند آزادانه منتشر می شود این رفتار سعودی ها دشمنی  با اهل سنت و جهان اسلام است.

امام جمعه تربت جام یادآور شد: سعودی‌های حامی داعش و شیعه انگلیسی نمی تواند حامی اسلام و جامعه اهل سنتی باشند که به اهل بیت(ع) عشق می ورزند و در آیین پیاده اربعین حسینی حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه قرآن نقطه مشترک تمام مذاهب اسلامی است، گفت: دشمن با تخریب علمای اهل سنت که بر اساس قرآن و محبت به اهل بیت(ع) به وحدت جوامع اسلامی اعتقاد راسخ دارند، می‌خواهد فتنه‌ای عظیمی بر پا کنند.

طاهری با اشاره به هدف گذاری دشمن در افتراق بین مسلمین ابراز داشت: استکبار جهانی با ترویج تفکر شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی قصد آشوب‌کشی جهان اسلام را دارد بطوری که فرماندهان آمریکایی از این که مسلمانان توسط داعش مسلمانان نما و افراطی در سوریه و عراق کشته می شوند، خوشحال هستند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات آمریکا و خاطره تلخ خانم کلینتون مبنی بر این که وقتی قصد داشتیم در کشوری اقدامی طبق خواسته ما صورت پذیرد، ایران قبل از ما به آنجا رفته بود، تأکید کرد: امروز استکبار جهانی از اقدامات تأثیرگذار ایران اسلامی در سراسر جهان بشدت خشمگین است بنابراین فرقی بین سیاست های ترامپ وکلینتون نیست.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار